Cortez szemszöge:
Ma reggel Reni mellett ébredtem,olyan cuki amikor szuszog,és tényleg sose szerettem még ennyire valakit mint őt,és remélem tudja is. Majd érezte a tekintetemet magán és rám mosolygott majd adott egy jó reggelt csókot.
-Jó reggelt-köszönt nekem azokkal a gyönyörű írisz szemekkel,mikor lettem ilyen nyálas,ez a lány tényleg kihozza belőlem azt a kevés jót is.-Mennyi az idő,tudod tizenegyre megyünk a meghallgatásra vagy mi.-Hát igen sokáig elvoltunk tegnap khm,csak nem említem fel,mert gondolom nem szeretnek erről beszélni a lányok,habár ha Reni ideges,vagy izgul az olyan cuki.
-Ömmm, 9:42,kéne készülődni.
Gyors elmentem letusolni majd Reni is,reggeliztünk a nagyival,hha és nagyon jól kijönnek egymással csak nem mutogatta volna meg a nagyi a kiskori képeimet.
-Jaj,de cuki vagy itt,kis csücsörítős-vigyorgott rám Reni.
-Tudom már akkor nagy menő voltam.
Gyors elindultunk mert már tíz múlt. Út közben Reni megkérdezte h miért is jöttem ki amerikából ide. Mivel csak azt tudja h ott éltem,és idekerültem de azt nem h miért,nagyon nem szeretek erről beszélni,de a szerelmemnek elmondom,aki Reni,és benne megbízok,ezt rajta kívűl csak Ricsi tudja.
-Hát az úgy volt h nagyon rossz anyámmal a kapcsolatom,röviden összevesztem vele és elszöktem a nagyihoz,eljöttek értem és a nagyi nagy nehezen rá beszélte őket h hadd kezdjem el az évet,de az anyám nagyon parancsolgatós és ezt bármikor visszavonhatja.A nyarakat meg tanévzáró után ott töltöm velük,ami mellesleg nem a legjobb,ezért nincs is velük annyi gyerkkori képem. Csak azért jó nyáron kint lenni mert ott vannak a haverjaim.
-Óóó,sajnálom. De ez azt jelenti h bármikor elvihetnek innen?
-Sajnos igen. De most hagyjuk ezt a témát mert nem jó róluk beszélni.
-Hogyhogy róluk? Apád is ilyen?
-Nem ő nem ,csak nem mer beleszólni.
-Rendben,értem.-mondta majd ajkait az enyémre tapasztotta-Szeretlek és brmin túlleszünk ketten megoldjuk,és amúgy nagyon jófej a nagyid.-vigyorgott rám.
-Ja láttam összabariztatok.-röhögtem ki. Olyan cuki amikor zavarban van.
Kb. tizenegy előtt oda értünk,de kiderült h fél tizenegyre kellett menni mert Zsolti apjának kelll majd a garázs,so mire beértünk már kiválsztották h ki lesz a plusz tag,hát untam is volna. Lehet még Reni is. Csodálom h 11.re ideértünk,mert bementünk Reniékhez is,át kellett öltöznie mivel a tegnapi ruhája volt nálam,a szülei meg nem voltak otthon.
-Sziasztok,hol a francba voltatok??-ordított Kinga
-Nyugi,lóó-rikantotta oda Kingának Zsolt.
-Mert mindkettőtöknek küldünk sms-t,h előbb kezdjük,mert Zsolt apjának kellene a garázs. És ha itt tartunk meg is van az új trombitás,habár csak én ellenkeztem ellen de már mindegy,Cortez te fogsz örülni a legjobban.
-Gyere Cortez.húzott félre Ricsi- haver basszus Viki az új tag, csak a rockerek felvették mert h elvileg dögös,de én és Zsolti sem akartuk még Kinga mellett,so figyelj nehogy ez a liba tegye tönkre a kapcsolatodat Renivel,szólj neki. Ha meg nem marad el akkor leütöm.
-Oké,Reni ide jönnél egy picit-szólok neki lágyan,és mosolyogva ide jött.
Reni szemszöge:
-Reni ide jönnél egy picit-szól nekem Cortez,vajon baj van?
-Figyu mondtam neked a táborban h van egy liba aki nem szál le rólam amióta szakítottunk
-Aha
-Hát ő lesz a trombitás, de mindenki utálja, én legfőképpen, Kinga Zsolti, Dave és Ricsi is. Ha bánt téged meg fogunk védeni nem hagyom h bántson,és ha rám száll akkor ne értsd félre majd ha kell leütöm mert már kurv*ra elegen van belőle és nem hagyom h tönkre tegyen mindet,ugye nem lesz gond,bízz bennem légyszíves,szeretlek és nem akarlak elveszíteni miatta,és ilyen romantikus se voltam ezt is te hoztad ki belőlem-hát sose láttam ilyen őszintének,so hiszek neki.
-Nyugi hiszek neked,együtt megoldunk mindent és nagyon szeretlek-itt átfogta a derekam majd beletúrva a hajamba megcsókolt úgy ahogy sose ezt a csók tele volt érzelemmel,én tényle bízok benne ennyire senkibe se bíztam,és amikor megmutatta az üzeneteket akkor tényleg nem úgy tűnt mint akinek bejönne egy ribi. A szenvedéllyel teli csókunkat egy köhhintés szakította meg.
-Na ne itt faljátok egy mást menjetek szobára-itt elkezdett röhögni- van még fél órának gyorsan együnk pizzát, most jött meg.-szólt Dave.
Majd elkezdtük enni, és ekkor lépett be az új tag,mivel be kell rendezkednie. Amikor Corteznek is feltűnt h itt van valaki, az ölében ülve megszorította a kezem h megnyugtasson,ami rám is fért mert nagyon nagyon nagy lehetett a pulzus számom...
Folytatása követezik
Puszii
VOCÊ ESTÁ LENDO
SzJG másképp
FanficVajon mi lenne ha Reni elment volna a gólyatáborba? Vagy ha kicsit máshogy viselkedne? Ha tudni szeretnéd olvass bele. ;) Kezdés: 2021.03.29. Befejezés: 2021.07.11.. Legjobb helyezések: 3.Arnold, 1.Viki, 1.Robi, 3.LL