2. Kapitola A napokon láska

61 4 0
                                    

Zo zlatých očí jej šľahali blesky.

„Ako si to mohol dopustiť?" jej hlas ho bodal ako ostré ihly.

„Ja..., ja."

„Mlč!" zakričala naňho kráľovná Fayre. „Privedieš mi ju. Ešte raz zlyháš...!" stíchla. Falk pochopil.

„Ako to môžem odčiniť predtým, než ju pôjdem znovu hľadať, vaše veličenstvo?"

Fayre sa naoko zamyslela.

„Načo mám tento trón taký veľký?" spýtala sa ľahkovážne. „No predsa na to, aby sa na ňom dalo krásne vlniť od vzrušenia," odpovedala si.

Falk sa šťastne usmial. Po tomto túžil odkedy nastúpil na miesto najvrchnejšieho poradcu veľaváženej kráľovnej Fayre. A tak si poslušne kľakol na kolená a splnil síce nevyslovený, no vopred pochopený rozkaz a zároveň želanie svojej milovanej kráľovnej.

so vzrušeným sledoval ako sa nádherne vlní na tróne a ako slastne priviera oči. Jej vzdychy ho privádzali do šialenstva. Sledoval ju pri všetkých jej zábavkách s dvoranmi a s istotou mohol povedať, že pri nikom inom sa takto netvárila. Ešte chvíľu ju obšťastňoval kým naňho pomedzi stisnuté zuby neprehovorila.

„Tak si ma dočerta vezmi. Prehni ma cez ten trón a vezmi si ma. Sľubujem, že potom budem iba tvoja!"

Nezaváhal ani na sekundu. Bez premýšľania ju pretočil na brucho, jedným trhnutím jej roztrhol šaty a prehol ju cez trón.

S láskou ju pobozkal pod ucho a vzápätí ju doňho nežne no majetnícky uhryzol.

„Dokelu prestaň. Už ťa chcem cítiť tak hlboko v sebe, že budem od slasti plakať!" zasyčala, a tak znovu vyhovel jej prianiu.

V ten deň sa s ňou miloval viackrát. Dvakrát na tom prekliatom tróne a veľmi veľa krát v jej komnatách. Myslel si, že naňho bude na druhý deň naštvaná. No ona nebola.

Keď sa ráno prebudili, spýtala sa ho, že či by si ju nechcel vziať za ženu, a tak by sa stal manželom kráľovnej. So smútkom v hlase mu však oznámila, že kráľom by sa nemohol stať, ale aspoň by ho mala stále pri sebe. A aj on ju. Potom sa mu priznala, že ho celé tie roky veľmi milovala. On po chvíli, ktorá sa jej zdala ako večnosť, napokon súhlasil. A potom sa s ňou znova miloval. Dokonca sa vrátili aj do trónnej sály, a tam sa s ňou miloval na mramorovej podlahe. Tam ju priviedol k takému vysokému vrcholu, že keď z neho spadla a doslova sa roztrieštila aby sa potom znovu pozbierala, opätovala mu láskavosť. Po tomto zážitku sa cítila ako znovuzrodená.

Keď sa vzali, Fayre prestala naháňať svoju sestru Aliu.

***

Pozn. autorky:

Aj by som napísala, že:

„ŽILI ŠŤASTNE AŽ KÝM NEPOMRELY...,"

...,ale bolo by to už veľmi veľké klišé.

Takže tak.

Maeve

Trinásť ľalií✔️Where stories live. Discover now