11. Kapitola Osudná noc

30 0 0
                                    

„Lilly kto ti to urobil? A prosím pravdu," povedal James, keď im priniesla čaj. Posadila sa vedľa neho na sedačku a on jemne uchopil jej dlaň do svojej. Najskôr sa trhla, no potom sa upokojila.

„Bude to pre mňa ťažké," povedala mu a James prikývol.

„Stalo sa to počas jednej zimnej noci. Vtedy bolo veľa snehu a bola to tá najčarovnejšia zima, akú som kedy zažila. Vtedy som mala všetko. Lásku, rodinu, priateľov... Mala som pocit, že mám všetko šťastie sveta. No nie vždy je všetko dokonalé. A tak sa aj táto moja rozprávka raz musela rozpadnúť," spomínala Lilly na tú osudnú noc.

„Mala som priateľa. Vedel že milujem zimu, sneh, hviezdy a že mojím tajným snom je milovanie pod hviezdnym nebom na snehovej prikrývke. Myslela som si, že mi toto prianie v tú noc splní. Všetko tomu nasvedčovalo. Až teraz si uvedomujem, že mi vlastne nikdy nepovedal ‚Milujem ťa.' Nikdy, naozaj nikdy mi to nepovedal. A nezabudol mi to vtedy vyhodiť na oči."

„Čo sa stalo potom," spýtal sa James, hoci už musel tušiť odpoveď.

„Jednoducho ma znásilnil," povedala Lilly s akýmsi chladom. Akoby ju to už vôbec netrápilo. No James videl, že ju to trápi. Až priveľmi...

„A kto to bol? Ako sa volal? Ohlásila si to na polícii?"

V jej pohľade si prečítal odpoveď na svoju poslednú otázku.

„Vtedy to bol môj priateľ. A viem, že ho poznáš. Dokonca som si istá, že ho poznáš už odmalička," odvetila mu Lilly na jeho prvé dve otázky.

„Počkaj. Ako to myslíš?" James podvihol obočie a Lilly sa pousmiala. Hoci to bolo trochu nemiestne, no nemohla si pomôcť. Vyzeralo to zaujímavo. Ona ako tam sedí a momentálne sa usmieva, a on ako si tam sedí a s podvihnutým obočím čaká na jej odpoveď.

„Čo je vtipné?" zmiatol sa James keď ju videl usmievať sa.

„Ale nič," odvetila a zvážnela.

„Nebude sa ti to páčiť. Som si takmer istá, že toho človeka máš fakt rád a ja ti nechcem ublížiť."

„Aj teba mám rád. Nechcem aby si trpela," povedal James a v momente ako vyslovil ‚aj teba mám rád', všimol si, že Lilly úplne ustrnula a jemne si vymanila dlaň z jeho zovretia.

„Hej. No tak. Nechcel som ťa vystrašiť," povedal a pokúsil sa ju pohladiť po ruke. Ona sa mu uhla a postavila sa zo sedačky.

„Musím ísť na vzduch," povedala mu s akousi odovzdanosťou, ktorá sa mu vôbec nepáčila. Avšak prikývol. A tak Lilly zamierila na terasu jeho domu.

Už bola noc, hviezdy svietili a mesiac bol v splne. Lilly sa nadýchla čerstvého vzduchu a vyzliekla si sveter, ktorý mala celý čas na sebe. Na odhalených ramenách a rukách pocítila chlad, ale to bolo to posledné, čo ju v tej chvíli trápilo. Vedela, že raz mu bude musieť povedať pravdu, no nevedela či je na to už pripravená. A aj keby nebola. Ona sa s tým musí vyrovnať. No on... Pravdou by zničila to pekné, čo medzi súrodencami bolo. A že toho nebolo málo. No potom sa rozhodla. Musí mu povedať pravdu. Aj za cenu toho, že ju bude nenávidieť a neskôr aj svojho brata. A tak sa vrátila dnu.

Prešla na chodbu a nachystala si topánky aj kabát, aby sa v prípade núdze mohla hneď stratiť.

Nato sa vrátila do obývačky a sadla si na sedačku. Do rúk vzala pohár s vodou a okamžite ho vypila. Potom vzala Jamesa za ruku a do očí sa jej natlačili slzy. Tušila, že je to poslednýkrát, čo ho takto drží za ruku.

„Urobil mi to Oliver. Tvoj brat."

Tieto osudné slová prelomili bariéru, ktorá zadržiavala jej slzy. Náhle sa postavila zo sedačky, že odíde. Myslela si, že to je to najlepšie, čo môže teraz urobiť. No keď chcela zamieriť na chodbu, pocítila na svojom páse ruky, a potom si ju James pritiahol do náručia. Lilly skamenela. Bol to inštinkt, ktorý si vypestovala počas dvoch rokov od toho osudného dňa.

James si to všimol, a tak jej šepol do ucha: „Neublížim ti. Sľubujem. A s Oliverom si to vybavím osobne. Dostaneme ho za mreže."

Lilly sa konečne uvoľnila a otočila sa v jeho objatí. Zahľadela sa mu do očí, a potom ho aj ona objala. Bolo také zvláštne byť v náručí muža bez bozkov, dotykov alebo pokusov o sex. James ju len držal kým ona plakala. Pritom dobre vedela, že aj on plače. A že to boli veľmi bolestivé slzy.

Pozn. autorky:

A zasa raz sa ukázalo, že niektorí chlapi sú svine :/

Trinásť ľalií✔️Where stories live. Discover now