1. Kapitola Stratená hviezda

94 8 0
                                    

Vyzerala ako anjel. V dlhých bielych šatách sa doslova vznášala po parkete a mierila k pódiu. Dlhé zlatisté vlasy sa jej vlnili po chrbte a už z diaľky žiarili.

Postavila sa za klavír a Ain jej nastavil mikrofón tak, aby ho mala v ideálnej výške. Ani sa nepohla. Ani sa len nechvela. Ain zostúpil s pódia a Hydra sa uklonila.

Položila ruky na klavír a začala hrať. Pri tých tónoch som otvoril ústa. No keď začala spievať, cítil som sa ako v nebi. Nielenže vyzerala ako anjel a po parkete sa ako anjel vznášala, ona ako anjel aj spievala. Bola to nádherná balada no keď ju zaspievala ona...,... znelo to úžasne.

Ľudia okolo mňa sa tvárili obdivne. Niektorí sa pustili do pomalého tanca. Krúžili okolo pódia v pomalých a veľkých kruhoch.

Hydra zakončila skladbu tichým vyšším tónom. Potom sa pomaly uklonila a zostúpila z pódia. V mojich predstavách som sa teraz videl ako k nej kráčam, padám pred ňou na kolená a žiadam ju, aby nikdy neprestala spievať a či by si ma nevzala. Už-už som si nás predstavoval pred oltárom, keď som si všimol kam Hydra po vystúpení zamierila.

Zamiešala sa do davu ľudí a pridala sa k peknému mužovi, ktorý ju chytil za ruku a pridali sa k tancujúcim ľuďom. Hydra sa postavila na špičky a pobozkala ho. Srdce sa mi zastavilo a začal som si nadávať, že aký som hlúpi. Veď taká nádherná mladá žena predsa musí mať muža. Nie vždy sa to stáva no teraz sa to stalo. Mala manžela.

Až teraz som si všimol nádhernú zlatú obrúčku na jej ruke. Sklamane som pokrútil hlavou, smutne som sa usmial cez celý dav na Hydru a pobral som sa domov v spoločnosti hviezd.

Tie sa nikdy na nič nepýtali. Iba boli so mnou ako môj tichý spoločník.

Pozn. autorky:

Ja viem, že je táto prvá poviedka veľmi krátka, ale to len naozaj niečo na ochutnávku a ďalej to už bude dlhšie.

Mae🌹🥀🌟✨✨

Trinásť ľalií✔️Where stories live. Discover now