Upozornenie!!!
Začiatky môjho písania. :DSedela za klavírom a premýšľala akú skladbu si zahrá aby sa jej zlepšila nálada. Celý deň sa v škole musela pozerať na Denisa ako stále chodí za Terezou a ju si vôbec nevšíma.
Stále sa pýtala samej seba, že prečo jej to tak veľmi vadí. Predtým než stretol Terezu boli veľmi dobrí priatelia, potom sa však do Terezy zaľúbil a ich priateľstvo pominulo.
No potom si spomenula, že dnes chcela vymýšľať vlastnú skladbu, no zrovna dnes na ňu nemala náladu, a tak sa pustila do hrania Menuetu od Johanna Sebastiana Bacha.
Bola to jej najobľúbenejšia skladba. Keď bola v polovici skladby, niekto jej zazvonil na zvonček. Išla otvoriť dvere v nádeji, že za ňou prišla jej najlepšia kamarátka Stela. Keď však otvorila, zistila, že tam stojí on.
Keby nie je naňho naštvaná aj by sa potešila, že ju prišiel pozrieť namiesto Terezy, ale za to, že si ju dnes v škole nevšímal sa rozhodla, že ona teraz spraví to isté.
Lenže keby to bolo také jednoduché - keď sa na ňu pozeral tak ako sa na inú nepozeral. A tie jeho oči sú také očarujúce. So sivomodrými očami na ňu vždy dokázal urobiť dojem. No nie však dnes.
Stála oproti nemu a čakala čo urobí. On sa na ňu pozeral akoby čakal, že sa mu vrhne okolo krku. Potom však pochopil, že je naňho naštvaná a povedal: „Ahoj Sofi. Prišiel som sa Ti ospravedlniť za to, že som si ťa dnes vôbec nevšímal."
Ona sa naňho zamračila a odpovedala mu: „Načo si sa mi prišiel ospravedlniť teraz keď si ma nevšímaš už mesiace?" nadýchla sa a pokračovala ďalej, „a keď sme už pri tom prišiel si kvôli mne alebo kvôli sebe za to, že ťa hrýzlo svedomie? Lebo ak kvôli mne, tak sa nemusíš namáhať a ak kvôli sebe, tak Ti rovno hovorím, že sa môžeš rovno otočiť a odísť! Svoju povinnosť voči sebe si si splnil, tak už choď!"
Nečakala na jeho odpoveď a zabuchla mu dvere pred nosom. Vrátila sa ku klavíru a tento krát začala hrať časť z Matúšových Pašií, tiež od Johanna Sebastiana Bacha.
Keď dohrala rozhodla sa, že je na čase aby si konečne pozrela nejaký dobrý film. Dnes sa rozhodla, že si pustí niečo zábavné. A tak si vybrala komédiu.
Pozn. autorky
Tak potom čo som tu zmenila mená, a vymazala pár viet, pridávam januárovú kapitolu. Dúfam, že sa bude páčiť.M. T. Stormrive
💖
YOU ARE READING
Trinásť ľalií✔️
Short StoryTrinásť poviedok. Jedna poviedka za mesiac, plus bonus. Trinásť poviedok za rok. Ak hľadáš niečo oddychové, si tu správne. Ponor sa do viacerých svetov. Čo tu nájdeš? Poviedky zo skutočného sveta, poviedky z Fantasy sveta, poviedky z HP sveta, a mno...