Zopár ukážok z príbehov, ktoré som neprerobila na poviedku. Možno raz, keď vydám niektorý z týchto príbehov, spoznáte tieto úryvky.
Prvá ukážka.
***
„Liana, toto mi nerob," zavrčal.
„A čo?" spýtala sa a zatvárila sa nevinne.
„Nosíš takéto šaty, stále si nalíčená, a ten tvoj... Ale nič," dokončil.
„A ten môj...? Myslíš rúž?" pýtala sa Liana.
„Áno. A za toto ma pravdepodobne tvoj otec zabije," zašomral a pritiahol si ju k sebe.
Okamžite ako pocítila jeho ruky na svojom páse, začala sa chvieť. Avšak nepokúšala sa mu vymaniť. Túžila po tom... Túžila po ňom...
Pomaly sa sklonil k jej perám a vášnivo ju pobozkal. Bez váhania mu bozky opätovala. V tej chvíli sa cítila naozaj dokonalo. Nemyslela na nič. Nemyslela na svojich rodičov, ani na to že ona je jeho študentka a on je jej profesor, nemyslela skrátka na nič.
***
Druhá ukážka.
***
Liana sa naklonila ponad stôl a Tomáš mal čo robiť, aby sa jej stále nepozeral do výstrihu.
„Bavíte sa, pán profesor?" spýtala sa a usmiala sa naňho.
„Ja áno. A ty, Liana?"
„Aj ja," usmiala sa a pomaly si oblizla červené pery.
Pomaly sa naklonila ešte bližšie a šepla mu do ucha:
„Kedy už pôjdeme niekam kde budeme sami?"
„Ešte to chvíľu vydrž," odvetil a tiež si oblizol pery.
„Už veľmi po tebe túžim," povedala a odklonila sa preč od stola.
Tomáš chcel ešte niečo povedať, ale Liana odtancovala medzi hostí a čisto len pre to aby ho mohla vyprovokovať, pridala sa k jednému študentovi a začala s ním tancovať.
***
Tretia ukážka.
***
„Čo sa stalo?" pýtal sa Sirius znepokojene, keď našiel Jenny v jednom zo žalárov.
„Moja mama," šepla Jenny. „Moja mama je chorá," vzlykla a vrhla sa mu do náručia.
„To som nevedel," šepol zdesene. Sirius cítil, že sa Jenny trasie a objal ju tuhšie.
„Nemohol si to vedieť," povedala smutne. „Nehovor to nikomu prosím ťa," naliehala.
„Nepoviem," prisľúbil Sirius.
„Ďakujem," šepla Jenny.
Potom zostali v tichu a dlho tam stáli v objatí. Zrazu Siriusovi niečo napadlo. Opatrne si Jenny od seba odtiahol a pozrel jej do očí. Otvoril ústa a nadýchol sa. Jenny spýtavo nadvihla obočie, ale mlčala. Ešte raz sa zhlboka nadýchol a spýtal sa:
„Priatelia, Jenny?"
Spýtavo si ho premeriavala. Jeho vážnu tvár, sivé oči odrážajúce veľkú prosbu, jeho ruky, ktoré mala na svojom páse a tiež sa nadýchla.
„Priatelia, Sirius?" opätovala jeho otázku.
Bez zaváhania prikývol.
„Priatelia," pošepla Jenny a prisunula sa k nemu bližšie. Tentoraz ho objala prvá.
***
Štvrtá ukážka.
***
„Si dobrá," James ju pochválil.
„Ďakujem," odvetila mu Jenny. „Potrebuješ niečo?"
„Hľadal ťa Sirius," odpovedal James.
„A čo chcel?" pýtala sa zmätene.
„Neviem. Iba mi povedal, že ak ťa nájdem, tak ti mám odkázať, že máš za ním prísť."
Jenny si vzdychla. „Tak ďakujem. Nebude to skôr ako o hodinu. Ešte musím cvičiť," vysvetlila.
„A čo cvičíš?" spýtal sa James so záujmom.
„Gymnastiku," pousmiala sa Jenny.
„A prečo?" nechápal James.
„Lebo ma to baví," pokrčila plecami. „A pri súbojoch sa to vyplatí," doložila len tak mimochodom.
„To je super," prikývol James. „Ja už musím ísť. Keď skončíš, tak za ním choď, prosím." Jenny prikývla a urobila ďalšiu hviezdu.
***
Pozn. autorky:
Tak to je asi všetko. Štyri úryvky z pripravovaných príbehov.
Dúfam, že Vás aspoň trochu tento príbeh potešil a snáď sa Vám aspoň trochu páčil.
Majte sa krásne.
LAUREN
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trinásť ľalií✔️
ContoTrinásť poviedok. Jedna poviedka za mesiac, plus bonus. Trinásť poviedok za rok. Ak hľadáš niečo oddychové, si tu správne. Ponor sa do viacerých svetov. Čo tu nájdeš? Poviedky zo skutočného sveta, poviedky z Fantasy sveta, poviedky z HP sveta, a mno...