5. Kapitola Krásny sen, a ešte krajšie prebudenie

36 5 0
                                    

Nymphadora bola smutná. Už dlhšie sa snažila presvedčiť Remusa, že jej neublíži a môžu byť spolu. No on jej neustále opakoval, že nemôžu byť spolu, pretože je vlkolak a mohol by jej ublížiť. Stále ju odhováral od lásky k nemu.

***

Nymphadora prišla na Grimmauldovo námestie podať správu pre Dumbledora. Keď sa otočila ,aby zatvorila dvere, pošmykla sa a bola by spadla keby ju nezachytil pár rúk.

„Opatrne, Tonksová." Dych sa jej zrýchlil a opatrne sa otočila.

„Ahoj, Remus. Ako sa máš?" usmiala sa a zahľadela sa mu do očí.

„Ja sa mám dobre. A ty?" opätoval jej úsmev a Nymphadore sa bláznivo rozbúšilo srdce.

„Aj ja sa mám dobre. A vlastne som sem prišla podať správu a potom musím ísť domov. Veď vieš. Mama sa bude o mňa báť," zasmiala sa a žmurkla naňho.

Remus prikývol a pomaly ju pustil. Ešte raz sa naňho usmiala a potom zamierila do kuchyne.

Keď zmizla za dverami sťažka vydýchol. Prečo je len taký sprostý a nepovie jej pravdu? No Remus vedel prečo jej nechce povedať pravdu. Priveľmi sa bál, aby jej vyznal svoje city a povedal jej to čo už dlho v sebe dusil. Miluje ju! Áno, on naozaj miluje Nymphadoru Tonksovú.

***

Remus precitol zo sna. Snívalo sa mu, že sa stretol s Tonksovou. No v tom sne vyzerala ako éterická víla.

Nikdy nezabudne na ten pohľad, ktorým sa naňho pozerala v tom sne. A pri jej úsmeve cítil veci, ktoré zostanú navždy v jeho srdci. Cítil také veľké emócie, že ich ani nevedel opísať.

„Remus? Čo sa deje?" Myslel si, že blúzni. Myslel si, že jeho viera bola taká silná, že ju privolal. No potom sa vrátil do reality a spomenul si, že Tonksová je už jeho manželkou.

„Ale nič sa nedeje, láska. A ty prečo ešte nespíš?"

„Čítam si."

Remus jej vzal knihu a pobozkal ju.

„Dočítaš to zajtra. Poď už spať, prosím."

Dora mu opätovala bozk a odložila knihu.

„Ako povieš, zlatko. Idem už spať. Aj tak som už unavená," odpovedala a pritúlila sa k nemu.

***

Pozn. autorky:

Ja som túto jednodielovku už niekde písala, ale vtedy sa to tuším volalo ‚Toto je pravda' alebo tak nejako. Takže tak.

Majte sa krásne.

Timea

P.S.
Viem, že som to mala pridať v Septembri, ale mala som toho veľa v novej škole.

Trinásť ľalií✔️Where stories live. Discover now