B/4

314 14 0
                                    


OY VERMEYİ UNUTMAYIN... KEYİFLİ OKUMALAR...:)

saat 10:20 gösterirken ben hala daha bilinmeyenden gelen mesajları düşünüyordum, ve her zaman iki şık arasında kalıyordum. birinci seçenek doğru söylediği yöndeydi yada ben öyle inanmak istiyordum, yazdıkları falan doğru söylüyor diye düşündürüyordu. ikinci seçenek ise benim inanmak istediğimdi, on bir yıldır beni seviyorsa ikinci sınıftan beri beni sevdiğini gösterirdi bu, ve kendinden emin bir şekilde beni tanıdığını söylediği için doğru oluyordu ama neden o kadar yıl geçmesine rağmen bir kere bile benimle konuşmayı denememişti? tamam çocuktuk utangaçtık ama neden büyüdüğümüzde söylemek istemedi.

beni ve bensizliği bu kadar özlüyorken bunca yıl söylemeyip şimdi neden söylüyordu. bu andada ikinci seçeneği seçiyordum yani korkak kendine güveni olmayan ve sadece bana mesaj üzerinden kim olduğunu saklayarak ulaşmaya çalıştığını düşünüyordum.

kafamın içinde binlerce soru varken bir yandan da derinin akşam ki beni sinir eden tavrı vardı. ekran görüntüsünü attıktan sonra çevrim içi olup bana cevap vermemişti buda şu anlama geliyordu.

ikizim bana mesaj atanın kim olduğunu biliyordu!

ama derini ne kadar zorlayıp öğrenecek olduğumu bilsem de yinede yapmayacaktım. bana böyle kimliğini saklayarak gelen birisi için bu kadar uğraşmama gerek yoktu. ve engeli kaldırmayı şu anda düşünmüyordum.

elimdeki kahve bardağı ile ingilterenin sokaklarına yağan yağmuru izliyordum bu konuyu bizimkilerle en kısa zamanda konuşmam lazımdı.

bizimkiler derken türkiyede ki arkadaşlarımla daha doğrusu kardeşlerimle konuşmam lazımdı.normalde türkiyede şu an saat öğleni gösteriyordu ama hafta sonu neredeyse hepsi saat bire kadar uyuduğu için bir saat falan beklemem gerekiyordu.

yağmur yağmasa ve şu an üşenmesem asırın yanına gitmiş olurdum. asır benim ingiltereye geldiğimde karşılaştığım ilk türk olmuştu sonra beraber zaman geçirdikçe çok yakın arkadaş olduk, ve aynı okulda okuyorduk normalde beraber aynı evde kalırken son iki ay önce ayrılmak zorunda kalmıştık. okulda staj yaparken çalıştığı yer burdan uzak olunca oraya yakın bir yere taşınmak zorunda kalmıştı. yanına taşındığı kişi ise eric'ti, onunlada asır sayesinde tanışmıştım dört yıl önce ve onunlada güzel bir arkadaşlığımız olmuştu.

türkiyede bir tayfam olduğu gibi ingiletere'dede dört kişilik bir tayfamız vardı. ben, asır, eric ve vannessa. 

vannessa benim ev arkadaşımdı asırdan sonra ki onunlada ilk geldiğim zaman okulda tanışmıştım ve aynı sınıftaydık ingilterede ki en yakın olduğum kız arkadaşımdı.

ben yine düşünce denizinde dururken orta sehpanın üzerinde ki telefona bildirim düştü. yerimden kalkıp telefonu aldıktan sonra tekrar yerime oturdum ve wp bildirimin üzerine tıkladım.

/- siyah kopyam sizi AMAÇSIZLAR adlı gruba ekledi.

kaşlarımı çatıp derinin bana böyle bir şeyden daha önce bahsedip bahsetmediğini düşündüm normalde benim böyle şeylerden hoşlanmadığımı bildiği için bana sormadan eklemezdi grubun bilgilerine girdiğimde derin haricinde bende kayıtlı olmayan beş numaranın daha olduğunu gördüm. ben kim olduklarını tahmin etmeye çalışırken mesaj geldi.

AMAÇSIZLAR;

0545**; ooo nerelere geldik

0569**; selam gençlik

siyah kopyam; selamlar cancağızlarım 

siyah kopyam;  bu grubu kesinlikle boş yapmak amaçlı kurdum.

Buğlem / Texting (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin