OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN... KEYİFLİ OKUMALAR:))
MEDYA: OKUL VE DEFNE ,HA BİRDE BEKLENMEYEN OLAY ...BÖLÜMÜ UZUN TUTMAYA VE BAZI KARAKTERLER ARACALIĞIYLA ANLATACAĞIM....
Bahsettiğim süpriz de bu bölümde ❤
🌬BOL BOL HISSETIKLERINIZI YAZIN SIZINDE NERDE NE HISSETIGINIZJ MERAK EDİYORUM ❤
Çağın Alaz DEMİRHAN'dan;
hayatta en nefret ettiğim sesle küfürle birlikte gözlerimi açtım, yatağın kenarından komodinin üstünde ki alarmı kapatmak için yeltendim. saat sabahın altı buçuğuydu, bok vardı'da yine bu saatte okula gitmek için hazırlanmam gerekiyordu.
yarı kapalı gözlerimle banyoya gitmem ve yüzü yıkadım, geri döndüğümde annemin bırakmış olduğu kıyafetleri alıp hızlıca giyindim, hızla saçlarıma da şekil verdikten sonra çanta mı alıp mutfağa gittim.
'' günaydınlar burçin sultan'' annemin yanağına öpücük kondurduktan sonra masada her zaman ki gibi telefondan gazatesini okuyan babama baktım. '' sizlerede günaydın bay demirhan'' dedim alayla ve yanındaki sandalyeye oturdum.
''günaydın oğlum, ne o okullar açıldı diye çok mutlusun heralde''
he ya okullar açıldı diye mutluydum, kim okullar açıldı diye mutlu olurdu ki akıl var mantık var. birde okulun ilk günü arkadaş grubumuzda sorun olduğu için kesinlikle mükemmel geçecekmiş gibi hissediyordum.
annem elinde buğlemim'den sonra galiba aşık olduğum tek şey olan su böreğini önüme koyunca mutlulukla gülümsedim.
'' burçin hayatım şuna bak bizi gördüğünde bile böyle bakmıyor bu oğlan' dedi babam kahkaha atarak.
ne yani aşık olamaz mıydım su böreğine?
TABİKİ OLURDUM
AMA BUĞLEMİMDEN SONRA TABİKİ
tam ağzıma su böreğini atacakken masanın üzerinde duran telefonumun alarm çaldı her gün olduğu gibi, saat yedi olmuştu ve 2 saat sonra buğlemim uyandığında mesaj atmam lazımdı, ama şimdi okulda zamanım olmaz diye şimdiden atacaktım. hızlıca wp girip buğlemime günaydın mesajı yazdım.
siz: buğlemim günaydın güzelim:)))
siz: bugün okul başladığı için şimdiden attım günaydın mesajını okulda vaktinde atamam diye, ne de olsa sen uyandığında göreceksin.
siz: seni seviyorum buğlemim, çokk
'' oğlum sen niye 32 diş sırıtıyorsun yine?'' annemin konuşmasıyla başımı ona çevirdim. artık alışmıştım buğlemimle ilgili ne olursa olsun sırıtıyordum.
'' hayatım bence her zaman ki gibi doğa kızımızla alakalıdır'' dedi babam imalıca.
evet hepsi benim buğleme off yani doğa'ya aşık olduğumu yıllardır biliyordular, tabi artık konuşmaya başladığımızda annem salak gibi telefona bakarken gülümsediğim için onlara son gelişmelerden bahsetmiştim. annemin ilk tepkisi mutluluktan bayılacak kadardı, çünkü annem doğa'yı çok severdi babamda aynı şekilde sevinmişti hatta bana kızımın şimdi ki halini göster diye emretmişti. babamda doğa'yı çok severdi özellikle sarışın ve mavi gözlü olduğu için bayılırdı ona.
'' evet bay demirhan, buğlemimle ilgili'' dedim su böreğini ağzıma atmadan önce ve ardından aşık olduğum lezzetle buluştum.
aşıktım su böreğine !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğlem / Texting (Düzenlenecek)
HumorBirbirinden uzak olanların hikayesi... 0547**: bilir misin birini kendinden bile çok seversen o kişi sana emanet sayılırmış 0547**: ben seni kendimden çok sevdim ama ben emanetimi koruyamadım ama yinede korkak aciz bir adam olmama rağmen sana bir şe...