oy ve yorumlarınızı bekliyorum
''çağın''
''buğlemim''
''çağın''
''buğlemim''
''sen''
''ben''
''buradasın''
''buradayım''
''neden buradasın''
''sevgilimi özledim''
''çağın''
''efendim güzelim''
''ben rüya mı görüyorum?''
ben hala karşımda kapıyı bana çağına salak gibi bakarken o büyük bir kahkaha attı.
sevgilim şu an karşımdaydı
ingilteredeydi!
benim evimdeydi!
çağın hala daha gülmeye devam ederken, olayın farkına anca varınca hızla çağına doğru koştum ve kucağına atladım ve ikimiz yere yapıştık.
gerçek anlamda yapıştık.
sıkıca ona sarılırken gözümden bir damla yaş aktı mutluluktan, çağın ise hala daha gülüyordu.
'' çağçağ sen gerçeksin demi?'' dedim çağın bir bir kahkaha daha atarken ben onun mis gibi kokusunu içime çekip sessiz sessiz ağlıyordum.
''gerçeğim buğlemim, şu anda sana sıkı sıkı yerde sarılırken tamamen gerçeğim'' dedi.
hızla yüzüne bakarken o yeşil gözlerinin gerçek olduğunu anladım.
ben ona bakarken o sağ eliyle benim gözyaşlarımı sildi.
'' sevgilimi özledim bende sürpriz yaptım'' dedi ve dudaklarıma benim anlamadığım bir hızla öpücük koydu ve geri çekti kendini
neden geri çekmişti ki
'' lan yeter, kal kız çocuğun ırzına geçtin''
sesin geldiği yere baktığımda asırın kapıya dayanmış sinirli bir şekilde bize baktığını gördüm.
pislik kandırmıştı beni
asırın dediği ile durumuzun farkına varıp hızlıca ayağa kalktım, çağında gülerek yerden kalkarken bende açık olan kapıyı kapattım.
'' kıza bak ya, ben sabahtan beridir çağına doğaya yaklaşma diye uyarayım gelsin bizim kız adamın üstüne atlasın'' diye söylendi asır.
ona göz devirmekle yetinirken karşımda bana mükemmel gülümseyen sevgilimin varlığını hatırlayınca yine sıkıcı sarıldım ona.
'' LAN BEN NE DİYOR-''
''ASIR DEFOL!''
asır sert uyarımla içeriye geçerken çağının boynuna gömülmüştüm ben, oda aynı benim gibi kokumu içine geçerken bir yandan da saçlarımı oynuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğlem / Texting (Düzenlenecek)
HumorBirbirinden uzak olanların hikayesi... 0547**: bilir misin birini kendinden bile çok seversen o kişi sana emanet sayılırmış 0547**: ben seni kendimden çok sevdim ama ben emanetimi koruyamadım ama yinede korkak aciz bir adam olmama rağmen sana bir şe...