oy vermeyi unutmayın keyifli okumalar:))
Çağın Alaz DEMİRHAN'dan;
'' lütfen watson'a gidelim''
'' hayır bence yemek yiyelim''
'' ne yemeği ya sweatshirt'ler gelmiş onlara bakalım''
'' defnem portakal kızım hadi gel barışalım''
'' hayır uzay derin barışın diyene kadar barışmayacağım''
''derin canım baldızım hadi gülüm ''
'' elime düştün uzay efendi karşılıksız yapmam''
hepsinin ağzından buluştuğumuzdan beri farklı şeyler çıkıyordu, ne yani sırayla yapsak ölür müydük ? ayriyetten okul alışverişi diye çıktık her zaman ki konudan süper bir şekilde saptık.
'' çağın amk sende bir şey desene derine '' uzayın yardım çağrısı karşılığında direk derine baktım, o yüzündeki şeytan gülümsemesiyle ne demek istediğini anlamıştım.
'' kusura bakma uzay derin senden çok benim baldızım ve onu karşıma almak gibi bir niyetim yok'' dedim. derinin yüzünde memmun bir ifade oluşurken uzay sövmeye başlamıştı.
''lan adama bak, baldızına bile yalakalık yapıyor ben birde doğa ile düşündüm de defne ve uzaydan daha çok midemi bulandırırsınız'' diyerek araya girdi barlas, her zaman ki iğrenç gülüşüyle.
'' barlas unutma ki seni amca yapabilecek tek kişi benim onun için sus!'' dedim ,barlas pişkin gibi sırıtmaya başlayınca geçen 10 dk sonunda ayrılmaya karar vermiştik.
defne uzay ve derin watson'a, alinda ben ve barlas ise sweatshırtlere bakmaya karar vermiştik.
avm'nin ortanca katına geldiğimizde alinda önden biz arkana mağazalardan birine girdik.
'' kardeşim doğaaşkım-''
'' lan ben sana kaç kez daha diyeceğim lan aşkım deme diye!'' diyerek karnına sert sağılmayacak şekilde vurdum.
'' tamam bee barlas doğaaşkım demesin de, anlat bakalım gerçekten ne durumdasınız çağın'' diyerek alinda girdi bu sefer araya.
'' bana alıştı hatta kıskanma evresine bile girdi'' dedim sırıtarak. '' ne kıskanması? senin kim olduğunu bilmiyor ki kıskansın'' diye şok olmuş bir biçimde sordu alinda.
'' evet kim olduğumu bilmiyor ama bana aşık olmaya başladı haberi olmadan, bugün sabah arkadaşlarımla dışarıya çıkacağım dediğimde cinslerinizi sordu ayriyetten ben kızlarla takılıyorum diyince ufak çaplı belli etmese de kıskançlık krizine girdi'' dedim memnun bir ses tonuyla.
'' valla kanka biz ona kıskaçlık değil güvensizlik diyoruz, sana güvenmiyor ki ebesine kadar sorguya çekmiş'' dedi barlas.
moralim aniden bozulurken acaba mı diye düşündüm. bu halimi fark eden alinda elini omzuma koydu. '' hiç de bile doğakuşum kıskanmış açık açık... hem barlas sen nerden biliyorsun bunu? görende aşk doktorusun sanacaklar''
'' hayır aşk doktoru değilim gereksiz işler müdürü barlas gökçeyim'' dedi her zaman ki gibi barlas, alinda ile beraber göz devirirken bu sefer barlas kolunu omzuma attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğlem / Texting (Düzenlenecek)
HumorBirbirinden uzak olanların hikayesi... 0547**: bilir misin birini kendinden bile çok seversen o kişi sana emanet sayılırmış 0547**: ben seni kendimden çok sevdim ama ben emanetimi koruyamadım ama yinede korkak aciz bir adam olmama rağmen sana bir şe...