oy ve yorum yapmayı unutmayın :)
Çağın Alaz Demirhan'dan;
Tam tamina 4 gün geçmişti, buğlemsin geçen 4 gün.
Uzun zamandır bana hiç olmadığı kadar yakınken hiç olmadığı kadarda uzaktı.Ve ben artık dayanamaz noktaya gelmiştim!
Onu kırdığımın farkındaydım ve güvenini nasıl kazanacağım konusunda bir fikrim yoktu ama bilmediğim ve daha çok merak ettiğim birşey vardı.
Beni soru işareti değilde normal çağın olarakta kabul etmiyordu, hepsiyle görüşüyordu ama benimde kesinlikle ne görüşüyor nede konuşuyordu.
Neden?
Bazen acaba benim kim olduğumu öğrendi de ondan mı benimle konuşmak istemiyor diye soruyordum kendime ve içimi delen büyük bir endişe kaplıyordu.
Biliyorsa ve benim kim olduğumu bildiği için benden kaçıyorsa dayanamazdım. Ben buna dayanamazdım !"Çağın hadi abicim biraz kafa dağıtmaya gidelim"
"Hayır barlas! Kafa dağıtmak falan istemiyorum ben sadece buğlemimi istiyorum!" dedim son 4 gündür olduğu gibi.
"Çağın kendin istedin bunu, derin sana dedi zayıf noktasından ileryelim diye ama sen kesinlikle hayır dedin, şimdide doğa'yi istiyorum diyorsun sorabilir miyim nasıl yapacaksın bunu? Ben söyleyeyim cevabını yapamayacaksın! Korkak bir adam olduğun için yapamayacaksın, yıllardır olduğu gibi! Yeter artık ben senin kendini üzmene daha fazla katlanmam ya kendine gelirsin doğa'yı unutursun yada derinin planını uygularız ha dersen ki başka planım var her daim arkandayız ama durduğum sürece benden bir şey bekleme!"
Bu aralar barlas şaşırtıcı derecede ciddi konuşuyordu ve yine şaşırtici derecede dedikleri doğruydu.
Evet derinin o gün sunduğu planını kesinlikle red etmiştim çünkü doğa'ya çocukluğumuz ile kumar oynayarak yaklaşamazdım! Ama başka bir yolda yok gibiydi ama ne olursa olsun asla yapmazdım,yapamazdim!
"Haklısın barlas ama doğa'ya çocukluğumuz üzerinden yaklaşamam ayritten sende ilk duyduğunda şaşırdın, benim doğa'nin zayif noktalarından biri olmam çok saçma! hatirlamiyor musun bizi çocukken ne kadar yan yana olsakta kedi ve köpekten farksizdik, evet ne olursa olsun yan yanaydik ama birden değişti her şey barlas" dedim.
Barlas sadece kafasını sallamakla yetindi diğerleri gelmeden gitmek için hareketlendim ve benim için umudu ve yıkılışı temsil eden yere Doğru ilerlemeye başladım.
Yaklaşık Yarım saat sonra çocukluğumdan beri geldiğim yere geldim.
Geldiğimiz!!!
Sahile.
Burası benim derdimi dinleyen yer olmuştu önceden çocukken doğa ile gelirdik buraya evet barlasa dedigim gibi kedi ve köpek gibiydik ama her zaman yan yanaydik doğa genelde diğerlerini de aramıza alırdı sürekli ama burası bizim özel yerimizdi sadece ikimiz gelirdik ve kimsenin gelmesine izin vermezdik.
Yavaşça kumun üzerinde ilerlerken yıllar önce yıkılışımın başladığı tarafa doğru ilerledim. Varmam gereken yere varınca kendi yerime oturdum ve sol tarafimdaki kayaya baktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buğlem / Texting (Düzenlenecek)
HumorBirbirinden uzak olanların hikayesi... 0547**: bilir misin birini kendinden bile çok seversen o kişi sana emanet sayılırmış 0547**: ben seni kendimden çok sevdim ama ben emanetimi koruyamadım ama yinede korkak aciz bir adam olmama rağmen sana bir şe...