06

1.1K 116 17
                                    

Yorum bekliyorum. ♡

 "Asya, hemen uyan! Uyanma saatinden beş dakika geçti."

Annem sabah sabah yine bana bağırıyor. Saat 7.00'da değil 7.05'te uyandığım için kızıyor. Oysa hiç uyumadım bile. Gücüm yok. Sadece beş dakika daha uzanmak istedim. Gözlerimi kapatıp derin nefesler almak istedim, alamadım. "Asya kime diyorum ben?" Yüksek ses yine duvarları aşınca yatağımda doğruldum. "Uyanığım anne." diye seslendim ve yataktan kalkarak elimi yüzümü yıkadım ve odama geri dönüp okul formalarımı giydim. Kaküllerimi tarayıp at kuyruğu yaptıktan sonra mutfağa geçtim. 

 "Sakın bir daha böyle geç kalkma!" Geç dediği beş dakika fazla yatakta durmamdı. Beş dakika. "Tamam anne." İsyan bile edemiyorum. Kendimi açıklayamıyorum. "Kahvaltı etmeyeceğim. Ders başlayana kadar kütüphanede biraz test çözmeliyim." dedim.  Annem hafifçe dudak kıvırarak benimle alay eder gibi baktı. "İsabet edersin, dün çok yemek yedin. Dengelemen lazım." Haklıydı, dün biraz kaçırmıştım ve kendimi kusturamamıştım. Vücudum artık bunu kabul edemiyor. 

"Geç kalmamayım." deyip sandalyeden kalktım. Annem arkamdan "Yarın önemli bir davam var, ofiste ona hazırlanmam lazım Asya. Gece yarısı evde olurum. Sen de ders çalış. Yarın davadan sonra okula uğrayıp son olduğun denemenin sonucunu alacağım. Sakın beni kızdırma."  diye seslendi. Son olduğum deneme, dünkü denemeydi ve tam iki dikkatsizlik hatası yapmıştım. Annem beni mahvedecekti. Ayakkabılarımı giydikten sonra "Görüşürüz anne." deyip kapıyı kapattım ve derin bir nefes aldım. Annemle olan bir sabahı daha atlatmıştım. 

 Kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Bildirim sesi kulaklarıma dolduğunda telefonumu elime alıp mesaj atan kişiye baktım. 

 Koray: Okuldan çıktığında seni almaya geleceğim güzellik. 

  Koray, yanılmıyorsam 45 yaşında ve dünyalar tatlısı iki kızı var. Sözde karısıyla boşanma aşamasındaymış ve bana sulanıyor. O kadar yalnızım ki bu leş adamın teklifini geri çevirmeyeceğim. Dün Beni Benden'le konuştuğumuz gibi işte. Beni önemsiyorlarmış gibi davranıyorlar ama hakkımda bir şey bilmiyorlar. O yüzden daha rahat olabiliyorum. Olmak istediğim kişi gibi davranabiliyorum. Günün sonunda başıma bir bela gelecek. Biliyorum ama onlarlayken yaşadığım sahte sevilme duygusu bile yeter. Ben böyle bir insanım işte. İğrencim. O yüzden okulda arkamdan pis biriymişim gibi konuşuyorlar. Yine de bana yakın davranıyorlar, ben de uyum sağlıyorum. Sınav haftası herkesin bana ihtiyacı var. 

Asya: Okulun arka sokağında seni bekliyor olacağım. 

  Telefonumu cebime geri koydum ve yürümeye devam ettim. Yine bir bildirim sesi daha geldi. Yine telefonumu çıkardım ve tuş kilidini açtım.

Beni Benden: günaydın Asya
Beni Benden: dün öğle yemeğinden sonra blumia atağı geçirmiş olmalısın, yemekteyken çok stresliydin
Beni Benden: o yüzden bu sabah kahvaltı etmediğini biliyorum
Beni Benden: sokağın sonuna senin için hazırladığım sandviçleri koydum, limonata da var. 
Beni Benden: ben limonatayı çok severim, umarım sen de seviyorsundur
Beni Benden: afiyet olsun. 

 Sokağın sonuna gelmiş bulunduğumu fark ettim. Sahiden de sokağın köşesinde mor bir poşetin üstünde 'Asya' yazıyordu. Benim için olmalıydı. Nasıl? Nasıl hakkımda her şeyi bilebiliyor? Duygularımı nasıl okuyor? Sahiden beni dediği kadar seviyor mu? Yine de güvenemiyorum. Ya o sandviçlerin içinde zehir varsa. Tanımadığım birine güvenemem. Poşetin yanından yürüyüp geçtim. 

Asya: düşüncen için teşekkür ederim
Asya: aç değilim

Kaba davrandığımın farkındayım ama nasıl güvenebilirim ki? Bu çok saçma değil mi? 

Beni Benden: sorun değil asya 
Beni Benden: bir gün birlikte yemek yiyeceğiz, biliyorum

Ne hoşgörülü biriydi. Yada öyle gözükmeye çalışıyordu. Bilmiyordum. 

Beni Benden: bir gün bana benden daha çok güveneceksin asya
Beni Benden: ben nasıl seni senden daha çok seviyorsam 
Beni Benden: sen de bana benden daha çok güveneceksin
Beni Benden: bana inanacaksın
Beni Benden:  bu günlerin geleceğini biliyorum
Beni Benden: o zamana kadar seni çok sevdiğimi unutma.  

beni benden // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin