26

712 73 42
                                    

Düşüncelerinizi o kadar çok merak ediyorum ki yorumlarınızdan beni mahrum etmeyin. Sizi çok seviyorum. ♥

Nasıl bir anın içindeydim? Algılayamıyordum. 

Beni Benden, karşımdaydı demek. Batu'ydu. Beni iyi hissettiren sırdaşım karşımdaydı. Bana aşık olduğunu söyleyen kişiydi. Batu. Tahminlerim tutmuştu. Yine de bazı taşlar oturmuyordu. Şuan nasıl davranmam gerekiyordu. Beni Benden ile tanışmamı böyle hayal etmemiştim. Başım dönüyordu ve kusmak üzereydim. Derin bir nefes aldım. Batuhan'ın gözlerinin içine baktım. Gülümsedim. Sonra birden aklım başıma geldi. 

"Neden kavga ettiniz?" diye sordum. Mete benim en yakın arkadaşımdı. Batuhan derin bir nefes aldı. "Önemli bir şey değil." dedi. Kanayan kaşına dokundum ama içim gitti o ise gülümseyerek bana bakıyordu. "Bu yara mı önemli olmayan?" dedim. Kafasını salladı. "Mete sadece sana Beni Benden olduğumu söylemem için erken olduğunu düşünüyordu. O yüzden tartıştık." dedi. Kaşlarımı kaldırdım. "Mete bunun için bu kadar sinirlenmez ki." dedim. Batuhan güldü. "Alkollüyken her şeye sinirleniyor." dedi. Kafamı salladım. Batu'nun elini tutup aşağı inelim diye çektim ve "Hadi barışın." dedim. Yine de o yerinden kıpırdamadı. Ben onu çekemedim ama o beni kendine çekti ve kollarıyla birden beni sarmaladı. "Hala sinirlidir. Ayılsın, öyle barışırız." dedi ve beni kapısı açık boş bir yatak odasına doğru yürüttü. İçimde kötü bir his vardı. 

Odanın kapısının önünde durdum ve Batu'nun gözlerinin içine baktım. "İçim hiç rahat değil Batu. Aşağıya insek olur mu? Gözde'ye bakalım." dedim. Batu'nun morali bozulmuştu. "Herkes onun yanında zaten. İyidir." dedi. Odaya girmek için adım atacaktı ama "Onu görmek istiyorum." dedim. Bu sefer kabul etti. Elimden tutuyordu. Elimi çekemiyordum. İstesem çekerdim. Çekmek de istiyordum ama. Bilmiyordum. Şuan ne hissettiğimi bilmiyorum. Sadece rahatsızım. Merdivenlerden inip salona girdik ve oradan da bahçeye çıktık. Yağız bıraktığım yerde değildi. Mete sinirli bir şekilde bize bakıyordu. Gözde de biraz olsa kendine gelmiş gibiydi. 

Yanlarına yaklaştık ve Gözde'ye bakıp "Beni Benden'i sen bana söylemedin ama ben buldum!" deyip Batu'yu gösterdim. Gözde sırıtıp "Evet." dedi. Zorla güldüğü belliydi ama zaten hala sarhoş sayılırdı. Mete'ye baktım. "Mete, bu haberi almam için erken değil. Batu'nun Beni Benden olduğunu tahmin ediyordum zaten. Ona kızmana gerek yok. Hadi barışın!" deyip Batu'yu Mete'nin üzerine ittim ama Mete, Batu'nun suratına bile bakmadı. Moralim bozulmuştu. Batu bana baktı. "Asya, gerek yok. Dediğim gibi şuan sarhoş. Sabah barışacağız onunla." dedi. Mete'nin yumruk yapıp sıktığı elini görebiliyordum. Çok sinirliydi. Gözde de yüzünde salak bir gülümsemeyle Mete'ye yaslanmıştı. O da stresli gözüküyordu. Etrafıma bakındım. "Yağız nerede?" diye sordum.  Batu belimden tutup beni sandalyeye oturttu. "Diğer misafirlere bakıyordur." dedi ve kendisi de sandalyeye oturdu. Bir eliyle bana sarıldı. Az önceki öpüşmemiz yaşanmamış gibi davranıyorduk. O Beni Benden'di. Kalbini kırmak istemiyordum. Hem de o an aklıma geldiğinde yeterince yerin dibine giriyordum. Beni, benden izin almadan öpmesi doğru mu? Bilmiyorum. Kafam iyi değil. Her şey çok bulanık ve mantıklı düşünemiyorum. 

Kimse bir şey demeden oturuyordu. "Hey! İçince bu kadar sıkıcı olacağınızı bilseydim gelmezdim." dedim. Bu sefer ortamı neşelendirmeye çalışan kişi Mete ve Gözde değil, bendim. Mete bana baktı. "Biz normalde böyle değiliz zaten ama." dedi, cümlesine devam edecekti ama Gözde onu cimcikledi. Derin bir nefes aldım. "Gözde, susturduğunu gördüm. Ne saklıyorsunuz?" diye sordum. Mete ve Batu'nun arasındaki şey Batu'nun söylediği şey değildi. Daha büyük bir şey vardı. Belliydi. "Bir şey saklamıyoruz Asya." dedi. Yalan söylediği o kadar belliydi ki güldüm. O sırada aramıza Yağız geldi. "Partiyi yavaştan bitireceğiz." dedi. Ayağa kalktım. "Gözde, hayatım yeteri kadar kötü. Biliyorsun. Bir de benden bir şeyleri saklama. Bu hayatta güvendiğim iki kişi var. O da sen ve Mete'sin. Ne olduğunu anlatın." dedim. Mete dişlerini sıkıyordu. Gözde ofladı. Batu arkadan bana sarılmaya çalışırken "Sarhoşlar işte." dedi ve güldü. Batu'nun kollarını vücudumdan çektim ve "Bana dokunma." dedim. Yağız araya girdi ve "Dağılalım artık." dedi. Etrafta hala herkes eğlenceye devam ediyordu. 

beni benden // textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin