Čo vieme o moskovskom metre?
Pre väčšinu z nás je to len dopravný prostriedok. Medzitým sú bagre, ktoré pravidelne zostupujú do baní a tunelov metra, ako aj výskumníci paranormálnych javov presvedčení, že tam, hlboko pod zemou, sa skrýva celý svet žijúci svojimi zákonmi.
Hrôzy metra
Ruiny paláca Ivana Hrozného boli objavené pri položení tunela metra z Herzen Street na Kalininsky Avenue. Podľa legendy bolo nádvorie tejto budovy, ktorá stála za múrmi Kremľa, posiate hrubou vrstvou riečneho piesku, takže krvou ľudí, ktorí tam boli mučení a mučení, išli do piesku.
Na pomoc archeológom bola vyslaná metrostroy brigáda. Čoskoro sa pracovníci začali sťažovať, že počas výkopu sa museli pohrať vo voňavom bahne červenej farby, ktoré je potom ťažké umyť.
Okrem toho účastníci výkopu začali trpieť nočnými morami. A počas dňa v práci mali niektorí halucinácie.Bolo to, akoby počuli ľudské krúpy prichádzajúce zo zeme, výkriky, kliatby.
Tradícia hovorí, že akonáhle traja robotníci postavili potrubie z vozíka metra-stroyevsky, a začali brutálne mučiť dvoch študentských stážistov na ňom. Obe obete zomreli v dôsledku mučenia. Potom vydali príkaz na zastavenie výkopu.Pri inej príležitosti, pri položení stanice Taganskaya, pred robotníkmi, predáman staviteľov metra narazil a spadol do výťahovej šachty. Okamžite zostúpili na dno bane, ale dole.. nikto nebol.
Telo predáka bolo nájdené len o tri dni neskôr na konci diaľkového tunela.Na mŕtvole neboli žiadne zranenia, ale bolo to, akoby všetka krv bola práve vyčerpávaná z tela. O tomto prípade sa údajne v tom čase dokonca informovalo aj v tlači.Stanice na ceste
Podľa Alexandra Semenova, vedúceho Združenia "Ekológia neznámeho", boli mnohé stanice moskovského metra postavené na pohrebiskách, čo môže mať negatívny vplyv na ľudí.
Na stanici Sokol na začiatku minulého storočia boli masové hroby vojakov, ktorí zahynuli počas prvej svetovej vojny, a neskôr sa tam zorganizovalo výcvikové ihrisko, kde boli zastrelení politickí väzni.
Zamestnanci metra hovoria, že na stanici niekedy cítia niekoho neviditeľný vzhľad. A niektorí vidia priehľadné siluety nahých ľudí, ktorí sa na nástupišti pohádajú so záclonami.Vedľa stanice Vladykino sa nachádzal starý cintorín.Lineman (Čiarový)
Jedným z najznámejších duchov v metre je fantóm cestovateľa. Podľa dispečera Falcon Line Valentina Abaeva, počas svojho života tento muž naozaj pracoval ako lineman 40 rokov. Zomrel v 82 rokoch, ale po jeho smrti sa vrátil do práce.
Zdá sa, že zamestnanci metra videli ducha v tme tunelov viac ako raz.Čierny strojár
Asi pred štvrťstoročím sa takýto príbeh stal. Vlak sa vykoľajil a hlavné auto sa vznietilo. Rušňovodičovi sa podarilo dostať vlak z tunela, ale o tri dni neskôr zomrel v nemocnici na vážne popáleniny.
Rodine rušňovodiča však nebola vyplatená náhrada za smrť živiteľa rodiny: úrady uviedli, že je vinný za nehodu, hoci vlakové vodáky sú v havarijnej situácii.
Potom sa pracovníci metra začali stretávať v tuneloch ducha zosnulého vodiča.
Hovorí sa, že fantóm vyzerá ako muž s čiernou spálenou pokožkou. Možno, že duša nešťastníka nenájde žiadny odpočinok kvôli tomu, že sa s ním zaobchádzalo nespravodlivo.Tínedžeri z bunkra
Je tu aj strašidelný príbeh.
Podľa niektorých správ, niekde v oblasti stanice "Čisté rybníky" sa nachádza jeden zo Stalinových bunkrov.
Tradícia hovorí: postaviť ho, špeciálne naverboval brigádu 15-16-ročných - sirot a pouličných deti. Nikto iný ich nevidel po dokončení stavby. Možno nešťastní boli zabití, alebo možno hladovali. S najväčšou pravdepodobnosťou sa úrady nezaujímali o informácie o bunkri, ktoré mali vyjsť.
Hovorí sa, že dvom z odsúdených sa podarilo dostať do potrubia. A zvyšok zostal v žalári. V týchto dňoch sa duchovia mladých robotníkov naďalej potuluju po tuneloch metra.Vlak duchov
Ďalšia legenda hovorí o prázdnom vlaku, bez cestujúcich, mesačne po polnoci, ktorý sa objavuje na ringovej linke. Na každej stanici robí zastávky, ale neotvara dvere.
V kabíne vodiča môžete vidieť muža v uniforme, ktorú nosili pracovníci metra v 30.rokoch, keď sa práve objavilo metro v hlavnom meste.
Ich pracovné podmienky boli strašne ťažké, často došlo k nehodám. Mŕtvoly mŕtvych, ako aj tí, ktorí sa odvážili zastreliť so svojimi nadriadenými, boli jednoducho vyhodené do ventilačných šacht a dokonca pochované v stenách tunelov. Ich duše vždy zostali pripútané k týmto miestam.
Niektorí očití svedkovia hovoria, že niekedy na stanici sú dvere vlaku stále otvorené.
Ale toto je pasca: je lepšie sa nepribližovať k vlaku duchov, lebo vás to môže nasávať do inej dimenzie.Všetky tieto príbehy by sa však, samozrejme, nemali brať príliš vážne. Toto všetko je len súčasťou folklóru hlavného mesta.
YOU ARE READING
Mýty a Iegendy
RandomMýty a legendy zo sveta divov a nadprirozených miest. Záhady a bájné bytosti. 9.apríla 2021 1# v mythology 💙 2# v legendy💜 2# v mýty 💛 1# v mýty 💜 1# v legendy💛 ❤️Love you all 😍