Tieňoví ľudia

68 5 0
                                    

Viera v posmrtný život je charakteristická pre predstaviteľov prakticky všetkých ľudí sveta. Zmienku o kontakte s duchmi možno nájsť v starovekých rukopisoch a dokonca aj v Biblii.
Spiritualisti tvrdia, že za určitých podmienok môžu všetci živí ľudia komunikovať s duchmi. K tomu stačí stredné médium, ktoré pomôže nadviazať kontakt s posmrtným životom.

Tieňoví ľudia prichádzajú vo forme fuzzy siluety, ktoré možno pozorovať len za súmraku alebo nočného videnia. Môžu to byť patróni aj nepriatelia živých. Ale kto v skutočnosti sú? Nahnevané dvojičky dvojičiek? Všemohúci démoni, ktorým sa podarilo preniknúť do nášho sveta z inej dimenzie?

Kontakt s "tieňovými ľuďmi"

Svedkovia, ktorí sa museli vysporiadať s tieňmi tvrdia, že tesne pred stretnutím cítili niekoho pohľad. Ak sa pozorovateľ dokázal zamerať na tajomné stvorenie, okamžite sa rozpustil medzi objektmi a zlúčil sa s okolitou krajinou.
Ďalší očití svedkovia opísali tiene ako sivú siluetu, ktorá sa objavuje na ešte tmavšom pozadí. Niekedy sa zdalo, že "tiene" sa hrajú s pozorovateľmi, pravidelne sa objavovali a potom zmizli. Niektorí svedkovia začali pociťovať záchvaty paniky a cítili, že v ich blízkosti je niečo diabolské, zlé.

Mystickí vedci veria, že vzhľad tieňov v našom svete môže byť spôsobený guľovim bleskom. Predpokladá sa, že tento nezvyčajný nebeský jav je schopný skresliť energetické informačné pole planéty. Parapsychológovia dodržiavajú trochu inú verziu. Veria, že tieňoví ľudia sú zhmotnená negatívna duševná energia. Ak majú pravdu, zrážka s takou strašidelnou formou môže byť nebezpečná aj pre ľudí.

Mikročipy pre "vnútorný priestor"

Možnosť komunikácie s duchárskym nadpozemím nie je len v záujme nečinných ľudí. Ako sa stalo známym v dôsledku úniku informácií z tajných laboratórií CIA a Pentagonu, americké úrady hľadajú spôsob, ako kontaktovať tiene ľudí. Robia to však veľmi zvláštnym spôsobom.

V posledných rokoch výskumníci z amerických vedeckých laboratórií pracujú na inovatívnych technológiách, ktoré možno použiť na skenovanie ľudského mozgu. Za týmto účelom sa pokúsili implantovať miniatúrnu elektronickú sondu do mozgovej kôry údajného "kontaktátora". Tento čip mal využiť nezverejnené schopnosti ľudskej psychiky, vrátane telepatických schopností a šiesteho zmyslu. Do dnešného dňa však nie je známe, či bol vývoj úspešný .

Zaujímavú hypotézu o povahe ľudí-tieňov vyjadril popredný vedec z NASA menom Rich Terrell. Podľa Terrellovho predpokladu je obvyklá realita len ilúziou, ktorú nám ukladá určitá mimozemská myseľ. Výskumník verí, že všetci žijeme v matici obrovského vesmíru. A tieňoví ľudia sú len výsledkom "systémového zlyhania" alebo, ak chcete, počítačového vírusu.

Mýty a Iegendy Onde histórias criam vida. Descubra agora