Japonská mytológia je plná podivných príšer, duchov a démonov. Väčšina z nich je klasifikovaná do dvoch druhov: youkai (nadprirodzené bytosti) a Jurei (duchovia), ktorých obrazy a účel sa zdajú byť divné pochopitelně pre Európanov.
Gashadokuro
Gashadokuro je bežne opisovaný ako obrovská kostra, ktorá je 15 krát vyššia ako človek. Je vytvorený z nahromadených kostí ľudí, ktorí zomreli od hladu. Podľa legendy sú tieto príšery neviditeľné a nezničiteľné. Putujú po polnoci, chytajú osamelých cestovateľov, uhryznú im hlavy a úplne vypijú ich krv. Jediný spôsob, ako detekovať hasaocuro predtým, ako sa objaví, je počuť zvonenie zvončeka v ušiach.
Ubume
Ubume - podľa legendy je duch, ktorý sa objavuje na obrázku starej tehotnej ženy s dieťaťom v náručí. Potuluje sa po uliciach a prosí okoloidúcich, aby vzali jej dieťa do náručia, ale akonáhle hu obídu, okamžite zmizne. Podľa presvedčenia sa hmotnosť dieťaťa postupne zvyšuje, až kým sa dieťa nezmení na obrovský balvan alebo skalu.
Jeurugumo
Jor'gumo je bytosť opísaná v japonskej mytológii ako krvilačný pavúk schopný premeniť sa na krásnu, zvodnú ženu. Legendy hovoria, že toto stvorenie pod rúškom ženy lákalo mužov na pokojné miesto a hralo na biwu (národný japonský hudobný nástroj). Zatiaľ čo muž bol fascinovaný zvukom hudby, monštrum ho spojilo s webom a zjedlo ho.
STAI LEGGENDO
Mýty a Iegendy
CasualeMýty a legendy zo sveta divov a nadprirozených miest. Záhady a bájné bytosti. 9.apríla 2021 1# v mythology 💙 2# v legendy💜 2# v mýty 💛 1# v mýty 💜 1# v legendy💛 ❤️Love you all 😍