**hanja goong**

500 8 1
                                    

Goong / princess hours / hanja going / düşlerimin prensi

Kanal = MBC

24 bölüm

Yayın yılı = 2005 - 2006

**************

Oyuncular :

Yun eun hye = shin chae kyung

Jo ji hoon = Lee shin goon

Kim jeong hoon = Lee yul goon

Dizinin konusu :

( benim ilk Kore dizimdi o yüzden yeri çok ayrıdır....özellikle tavsiye ederim....türkçe dublajlısı da var )

Shin goon ülkenin veliaht prensidir...ve acilen evlenmesi gerekmektedir....kendisi oldukça soğuk , kibirli ve kabadır fakat içten içe yalnız ve sevgiye muhtaç biridir..

Evliliği gündeme geldiğinde kız arkadaşı olan Hyorin e evlilik teklifi eder. Fakat kız arkadaşı bir balerin olmak istediği için bunu kabul etmez...çünkü shin goon la evlenmesi durumunda hayallerinden vazgeçmek durumunda kalması gerekmektedir ( bu saf kız çocuk her zaman onu bekler sanıyor ama çok yanılıyor)....Reddedilen shin üzülse de elinden bir şey gelmez....

Ve ailesinin onun için seçtiği kızla evlenmeye razı olur....bu kız shin chae kyung un ta kendisidir.... Chae kyung ta shin goon ile aynı liseye gitmektedir....shin in tamamen zıtti olan biridir...hep gülen...etrafa mutluluk saçan...saf, şirin , şeker bir kızdır...(bu kızın ailesi çok tatlıydı...hele babası kıza hala bebek gibi davranıyordu....chae kyung ve kardeşi anne ve babalari ile uyuyorlardı...hala çocuk gibi davranıyorlardı) sevmeyi ve sevilmeyi önemseyen biridir...

Chae kyung da başta shin goon ile evlenmek istemez....ama ailesinin maddi durumu yüzünden bu durumu kabullenir.... Ve daha sonra evlenirler...fakat bu gerçek değil anlaşmalı bir evliliktir.... Bu durumu öğrenen hyorin şoka girer ( yüzsüzlüğünde böylesi sen hem çocuğu reddett hem, de arsız arsız etrafında dolan..bu kızın hala saçıni başıni yolmak istiyorum :-) ) shin goon u yeniden kendine döndürebilmek için elinden geleni yapmaya karar verir...

Shin goon başta chae kyung dan hiç hoşlanmaz....görmeye bile katlanamaz ve gıcık olur...chae kyung bu sürede çoktan shin goon a aşık olur ama kendisini Shin e layık görmez...(bence shin onun gibi kızı öpsün de başına koysun..bulmuş gül gibi kızi ..ama hala mırin kırin...)

Daha sonra Shin in İngiltere de ki kuzeni yul goon Kore ye geri döner..yul un annesinin amaci tahtı Shin den alıp oğluna vermektir... ( chae kyung un asıl evlenmesi gereken prens odur...ilk başlarda veliaht prens oymuş çünkü...kendisi benim zavallı oppam..bu dizi de çok çekti...)

Yul goon kuzeni shin goon un aksine kibar , nazik ve sempatik biridir....chae kyung ile arkadaş olur...ve zamanla ona aşık olur....shin goon ise zaten hoşlanmaya başladığı chae kyung u yul goon dan kıskanmaya başlar...

Yul goon kral olmayı aslında istemezken chae kyung la birlikte olmak için tahtı elde etmeye çalışır..iki kuzen iki düşmana dönüşür...chae kyung ikisi arasında kalır..ama kalbi her zaman shin goon u seçer (bu kız iyiydi hoştu da yul a yani oppama çok çektirdi o yüzden beni sinir etti..)

Zaman ilerledikçe iyiden iyiye birbirlerine aşık olan shin goon ve chae kyung birbirlerine duygularını itiraf edemez...ikiside birbirlerinin başkalarını sevdiğini düşünür (bu aralar çok aptallardı ama çok ta sevimlilerdi)... Daha sonraları bir araya gelselerde büyük bir sorun

ile karşi karşıya kalırlar...bu sorun kraliyet ailesi ve kraliyet kurallarıdır...shin goon , chae kyung ile mutlu olabilmek için bir fedakarlıkta bulunmak zorundadır... ( dizinin finalinde en çok üzüldüğum yul oldu zavallım boynu bükük kaldı )

Dizi hakkında kendi yorumum :

Aslında yukarıda yorumlarimi belirttim sayılır...

En sevdiğim dizilerden biri ... Yeri çok ayrıydı...bu dizi sayesinde oppami ve unnimi bulmuş oldum...

Oppam çok çektiği için en çok üzüldüğum dizilerden biri...

Konusu bence çok güzeldi...bir masal dinliyormuş gibi izledim...

Karakterler çok iyi seçilmişti...olayların akışi da çok güzeldi...bu diziye söyleyecek herhangi bir kötü sözüm yok...

finalini de düşününce hayal kırıklığına uğratmayacak bir dizi...eğlenceli...bol komedili....

Fakat başroldeki adamı ben hala sevemedim...keşke ikinci çocuk birinci çocuk olsaydı diyorum... Ve yorumumu bitiriyorum.....

Ostlar

Perhaps love

Parrot

**sunelf**


Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin