Oyuncular
Hyun Bin = Robin / Goo seo jin in
Han ji min = jang ha na
Konusu
Goo seo jin wonderland adında korenin Disney walt i diyebileceğimiz eğlence parkının müdürü...kendisi çocukken yaşadığı bir olay yüzünden travma geçiriyor..aynı olayın bir benzerini tekrar yaşayınca ortaya ikinci kişiliği olan Robin çıkıyor...yani çoklu kişilik bozukluğu hastası oluyor...ama ikinci kişiliği bir kişilikten ziyade ayrı bir insan gibi... Bu ikinci kişiliğini uzun bir süre engelleyen seo jin , jang ha na nın ortaya çıkışıyla bunu daha fazla engelleyemiyor...jang ha na ve seo jin bazı durumlardan ötürü sürekli bir araya gelmek zorunda kalıyor...bu sıralarda ha na robin ile tanışıyor ve onun goo seo jin in ikizi olduğunu sanıyor..ve kısa zamanda ondan hoşlanıyor ...aynı zamanda seo jin e de hep destek oluyor...fakat sonradan ha na robin in bir kişilik olduğunu öğreniyor ...peki bu gerçeğe rağmen onun yanında kalacak mı ?...o robin i bırakmasa bile robin onun yanında kalabilecek mi ? Peki seo jin , jang ha na ya olan duygularına karşılık bulabilecek mi????
Dizi hakkında yorumum
Benim keyifle izlediğim bir diziydi fakat kafam çok karıştı..konusundan anlayacağınız üzere aynı adam iki kişiyi canlandırınca ve bu iki kişi arasında kalan ve duygularını tam olarak anlayamadığım bir kadın karakter olunca pek bişey anlayamadımm..
Fakat şu bir gerçek ki dizi hak ettiği ilgiyi pek göremedi takip edenler varsa zaten bilirler...iki önemli oyuncu başroldeyken ve böyle ilginç bir konusu varken daha fazla ilgi görmeliydi...aynı zamanlarda başka bir kanalda benzer konuya sahip bir dizi başlayınca ..kil me heal mi den bahsediyorum...bütün dikkatleri üzerine çekti Türk fanlar arasında da zaten daha çok kill me heal me sevildi...ama bence bu dizinin tadı çok ayrıydı...
Konuları benzer diye iki dizi kesinlikle birbirine karıştırılmamalı ..ve ikisi de farklı zamanlarda izlenmeli diye düşünüyorum...bu dizi de hyun bin in oynaması bile izlemem için yeterdi bana...üstelik canlandırdığı Robin karakterine olan hayranlığım her bölüm biraz daha arttı....diziyi sadece robin karakteri için izlediğimi söyleyebilirim zaten... Ayrıca olaylar beni çok şaşırttı...robin in ikinci adam olacağını düşünmüştüm ama öyle olmadı...ana karakterden çok ona önem verilmişti sanki...ve bu benim için oldukça güzeldi....robin karakterinin bende uyandırdığı hisleri hiç unutamayacağım...finaline gelince ...koreliler final yapmayı pek beceremiyorlar hepimiz artık bunun farkındayız...ben pek beğenmedim..ama siz finalini sevebilirsiniz....bütün olarak ele alındığında ve robin i düşününce hemen izleyin diyorum...
**sunelf**