*49 일*

173 3 1
                                    

Oyuncular:

Lee Yon Won → Song Yi Kyung

Joo Jae Hae → Han Kang

Jung Il woo →Ruh bekçisi

Nam Gyu Ri →Shin ji hyun

Bae Su Bin →Kang Min Ho

Kanal:SBS

Bölüm:20

Yıl:2011

Konu:

Shin ji hyun zengin bir ailenin tek kızıdır.Sevecen iyilik sever biridir. Düğününe bir hafta kala bir kaza geçirir ve komaya girer...Karşısına ruh bekçisi çıkar ve ona bir şans vereceğini soyler...

Ji hyun bir başkasının bedeninde ailesi haricinde kendisini gerçekten seven 3 kişiden 3 gözyaşı damlası toplayabilirse komadan çıkabilecektir...ji hyun onu seven birçok insan olduğunu dusundugunden bunu kabul eder....

Yi kyung adlı ölü gibi yaşayan bir kadının bedenine girer ve 3 damla gözyaşı toplamaya çalışır...

Bu sîrada nişanlısı ve en iyi arkadaşı arasinda ki ilişkiyi ogrenir ve hayal kırıklığına uğrar. ..Nişanlısı ailesini dolandirmaya çalışır. ..o artık hem ailesini nişanlısından korumaya hem de hayata dönmeye çalışır. ..

Kendisine liseden arkadaşı Kang ve ruh bekçisi de yardım eder...Ruh bekçisi ve Yi Kyung arasında da bir ilişki yaşanmıştır. ..

Kendi Yorumum:

Izledigim en guzel dizilerden....her bir karakterini özellikle de ruh bekçisini çoook sevdim. ..

Kang ve ji hyun .... yi kyung ve yi song arasında ki ilişki çok güzeldi..Gerçek sevgi böyle dir ancak diye düşündüm. ..

ozellikle yi kyung un sevdiği adamın 5 yıl boyunca yasını tutması. .
Kang ın hayata donme umudu bile olmayan Ji hyun u beklemesi...hepsi çok etkileyiciydi..

Bu diziyi 2-3 kez baştan sona sıkılmadan izledim...hala da izlerim. ..gerçekten çok kaliteli bir yapım hiç sıkmadan ilerleyip bitiyor...

Mutlaka izleyin ve izlerken mendillerinizi
De hazır bulundurun...

Ostlar

Nam gyu ri : feneste che leuve

Tears fealling

So young eun : its not forget time

**Sunelf**

Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin