**pinnochio**

344 12 6
                                    

Oyuncular

Lee jong suk - Choi dal po

Park shin hye - choi in ha

Konusu:

Choi dal po nun babası bir itfaiyecidir.ve bir patlama sonucu ölür....fakat bazı muhabirler patlamanın bütün sorumluluğunu onun babasına yükler...ve aileyi de zor durumda bırakır..insanların söylediklerine dayanamayan annesi de intihar eder..bu olaydan sonra muhabirlerden nefret eden dal po, bir takım olaylar sonucu başka bir aile tarafından evlat edinilir...bu ailede kendi yaşlarında bir kızla tanışır ve ondan hoşlanır...fakat bu kız ailesinin dağılmasından sorumlu olan muhabir kadının kızıdır..dal po zamanla sevdiği kadın ve intikamı arasında bir seçim yapmak zorunda kalır....

Dizi hakkında kendi yorumum

Bazı arkadaşlarımın olumsuz yorumları nedeniyle tereddüt ederek başladığım bir dizi olmasına karşın çok beğendim..arkadaşları da haksız buldum...konu değişik bir şekilde ele alınmış...oyuncularda karakterleri başarıyla canlandırmış...başta izlemek isteme nedenim Lee jong suk un oyunculuğunu görmek istememdi...ve bu rolün ona çok yakıştığını düşünüyorum...ağlayışı , gülüşü ve mimikleri sayesinde canlandırdığı karakteri çok sevdim...ayrıca park shin hye de pinokyo sendromu hastasını çok gerçekçı canlandırmış...zaten park shin hye her dizisinde yeni birşeyler katıyor kendine...asla diğer dizisindeki karakterlerle benzer şeyleri olmuyor...

Ayrıca dizi aile ilişkileri üzerinde çok samimi bir şekilde durmuş...çiftimizin birbirlerine olan sevgileri de çok masum ve tatlıydı....
Finali de yerinde ve güzeldi.....

**sunelf**

Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin