Oyuncular:
Goo Hye Sun = Geum Jan Di
Lee Min Ho = Gu Jun Pyo
Kim Hyun Joong = Oh Ji Ho
Kım Sang Bum = Yi Jeong
Kım So Eun = Ga Eul
Kanal= KBS
Yayın zamanı = 2009
Bölüm Sayısı =25
Dizinin konusu:
Jan di fakir bir ailenin kızıdır ve zor bir hayatı vardır. Bir tesadüf sonucu ülkenin en ünlü lisesi olan Shinwa lisesine özel öğrenci olarak kabul edilir.
Shinwa lisesi ülkenin en ünlü ve zengin ailelerinin çocuklarının gittiği bir okuldur.
Shinwa lisesinde bulunan F4 grubu ise bütün okulu kontrolü altına almıştır.
F4 ün lideri Jun pyo oldukça zengin bir aileye ve yakışıklı bir yüze sahiptir. Bu nedenle ona kimse hayır diyememektedir.
Jun pyo zenginliğinin yanı sıra oldukça yalnız ve mutsuzdur. Bu yüzden çevresine karşı fazlasıyla kaba ve bencil bir tutum sergiler. Fakat ayrıca bir çocuksu tarafıda vardır.
Jan di bu özellikleri nedeniyle jun pyo dan nefret eder ve jun pyo ya karşı gelir.
Kendisine ilk defa karşı gelmeye cesaret bulan bu kızdan çok etkilenen jun pyo ; onun kalbini kazanmaya çalışır.
Fakat jan di çoktan jun pyo nun en yakın arkaşı olan sempatik ve sürekli yardımına koşan ji ho dan hoşlanmaya başlamıştır.
Ji ho da başta ilgilenmesede sonradan jan di ye aşık olur.
Jun pyo değişmeye ve jan di nin kalbini kazanmak için birçok şey yapmaya başlar. Jan di onu birçok kez reddetsede o jan di den vazgeçmez.
Jun pyo nun yalnızlığını ve içindeki iyi insanı gören jan di de zamanla ji ho dan vazgeçerek jun pyo ya aşık olur.
Ama daha büyük bir sorun olan jun pyo nun annesinin olaylara dahil olmasıyla işler iyice karışır.
Jan di ve jun pyo her şeye rağmen biraraya gelebilecek midir ? yoksa ji ho jan di nin kalbini yeniden kazanacak mıdır ?
Dizi hakkında kendi yorumum :
Boys over flowers birçok kore fanının ilk dizisidir.
Aynı zamanda da artık klasikleşmiş bir dizidir.Konusu sıradan ve alışılmış gelse de ; o kadar güzel anlatılmış ve işlenmiş ki çok farklı bir tat bırakıyor. Ve asla sıradan durmuyor.
Bende arkadaşlarıma da tanıtmak amacıyla bu diziyi 6 kez izledim ve her seferinde başka bir dizi izliyormuş gibi hissettim.
Birçok dizide olduğu gibi yine karakterler çok başarılı canlandırılmış ve duygu izleyiciye çok başarılı bir şekilde geçirilebilmiş diye düşünüyorum.
Jun Pyo karakterinden açıkçası ilk görüşte etkilenmiştim. Ve başlarda ona soğuk davrandığı için jan di karakterine gıcık olmuştum.
Genelde dizilerde ilk aşık olan ve karşı tarafın kalbini kazanmaya çalışan kadın karakterdir.
Fakat bu dizide durum çok farklıydı.Ikinci erkek karakter de başrol oyuncusu gibiydi. Tavırları , duruşu insanı kendine hayran bırakıyordu.
Bunun haricinde konuk oyuncular ve yardımcı karakterlerde çok özgün ve etkileyiciydi
Hele kim bum un o gülüşü :)OSTLARI DA SÜPER BU ARADA
Bu dizinin ostları sayesinde birbirinden güzel gruplar tanımış oldum.Dizinin bir de japon versiyonu var o daha önce çekilmiş zaten asıl senaryo japonlara ait.
Izlemek isteyenler için japon versiyonu da güzeldi .
Fakat nerdeyse olayların tümü aynı olduğundan
Ikisinden birini izlemek daha doğru bence.Bazı ostları
Standy by me = shinee
Because ı m stupid = ss501
what ı should do = jisun
Starlight tears
Paradise
One more time
**SUNELF**