The princess man
Kanal =KBS
Bölüm sayısı = 24
Oyuncular
Moon chae won = Lee se ryung
Park si ho = kim seung yoo
Dizinin konusu =
Lee se ryung büyük prens soyang ın büyük kızıdır... Bir gün kuzeni prenses kyung-hee ile yer değiştirir ve onun dersine girer....
Bu sayede kaderindeki adamla tanışır...ilk defa prensesin dersine giren öğretmen kim seung yoo , se ryung u gerçek prenses zanneder...
Başta ikisi de birbirinden hoşlanmaz...fakat tekrar karşılaşırlar...bu karşılaşmalar zamanla birbirlerini tanımalarına ve birbirlerine aşık olmalarına neden olur...
Fakat hem seung yo, se ryung un gerçek kimliğinin henüz farkında değildir...hem de se ryung ve seung yoo nun babası iki ezeli düşmandır....
Seung yo, se ryung un kimliğinin zamanla farkına varır..ve kandırıldığını düşündüğü için se ryung tan uzak durur...
Bu sıralarda se ryung un babası seung yo nun tüm ailesinin ölümüne neden olunca işler iyice karışır...
Şimdi seung yo hem se ryung dan nefret ederken ...hem de ailesinin intikamını almaya çalışacaktır...
Babasının zalimlikleri yüzünden zor durumda kalan se ryung ...seung yo nun ondan nefret etmesine rağmen, onu sevmekten vazgeçmez...
Seung yo yu koruyabilmek için elinden gelen her şeyi yapar...hayatıni bile ortaya koymaktan hiç çekinmez....
Se ryung zamanla babası ve sevdiği adam arasında seçim yapmak zorunda kalırken.....
Seung yo da aşkı ve intikamı arasında seçim yapmak zorunda kalır....peki her şeye rağmen bir arada olabilmeyi başarabilecek midirler ????
Dizi hakkında kendi yorumum=
Tarihi dizilerden o kadar hoşlanmazken...bu dizi sayesinde tamamen fikrim değişmişti...izleyeli nerdeyse 3 sene olacak...ama her bölümü hala aklımda...
Bence bir kadınin aşkını en iyi anlatan diziydi.... Hiç sıkılmadan her bölümünü aynı heyecanla bekleyerek 4 kez izledim....
Her izlediğimde daha fazla etkilendim...
Karakterler ve konu öylesine bütünleşmiş ki mutlaka etkisine kapılıyorsunuz....
Bu dizi sayesinde de iki yetenekli oyuncuyu tanımış oldum...
Dizinin ikinci çifti ise bence çok tatlıydı...baştaki o soğuk tavırlarına rağmen kyung hee nin eşine olan sevgisi ve bağlılığı çok etkileyiciydi....
Benim nerdeyse her bölüm ağladığım ve finalini merakla beklediğimiz bir diziydi...
Ve finali beklediğimden çok daha güzeldi...oldukça mantıklı ve tatmin edici bir finaldi...
Kesinlikle izleyin diyorum...
Bazı ostları:
Baek ji young = a love too
Park wan kyu = one day of love ( bu ostu diziyi izlemeden önce türkçe alt yazıli izlerseniz dizi hakkında fikir sahibi olabilirsiniz)
Park jung min = missing you (bu ost nerde çalıyordu ben hala anlayamadım :-) )
**sunelf **