Yönetmen: Son Hyeong-seok | Senaryo: Park Hye-kyeong
* Drama Adı: ê°Å“ì�¸ì�ËÅ“ 취향 / Kaeinui Chwihyang
* Bilindiği İsimler: Personal Preference / Personal Taste
* Tür: Romantik , Komedi
* Bölüm Sayısı: 16
* Yayınlanacağı Kanal: MBC
* Yayın Tarihi: 31.Mart.2010'dan - /
* Yayın Günü: Çarşamba & Perşembe 21:55
Oyuncular:
* Lee Min Ho Jeon Jin Ho
* Son Yeh Jin Park Kae In
* Kim Ji Suk Han Chang Ryul
* Jo Eun Ji
* Jung Sung Hwa
* Ahn Suk Hwan
* Ryu Seung Ryong
Dizinin konusu =
Alıntı: İki kişiyle yaşadığı kötü tecrübenin ardından 28'ine girecek bir kadın olan Kae-in ' in aynı zamanda borçları vardır. Bu yüzden ev arkadaşı aramayı düşünmeye başlamışken Jin-ho ile tanışır.Bazı yanlış anlamalar sonucu Kae-in onun bir eşcinsel olduğunu düşünür.Jeon Jin Ho' da işi sebebiyleKae-in' in eviyle ilgilenmektedir. Ve ev arkadaşı aradıgını duyunca talip olur.Kae-in başta kabul etmek istemesede hem borcu oldugu için hemde eşcinsel sandıgı için kabul eder.Ancak ev arkadaşının eşcinsel oldugunu sandıgı için kendini güvende hissetmektedir. Ama bu durum birbirlerine aşık olmalarını engelleyebilecek midir? Ve acaba gerçekler ortaya çıkınca ne olacaktır?
Dizi hakkında kendi yorumum
Başta sırf Lee min ho var diye izlediğim bir diziydi ve ilk izlediğimde o kadar da sevmemiştim..
Fakat diziyi ikinci kez izleyince daha çok sevdim...oyuncular çok tatlı ve birbirini tamamlamış...olaylar da klasik bir hava olsa da özgünlük de katılabilmiş..
Olaylar sıkmadan ve dizinin sonuna kadar ilgi çekici bir halde anlatılmış..
Ben normalde 16 bölümlük dizilerin sonuna doğru sıkılmaya başlardım..ama bu sefer son bölümler de dizinin ilk bölümleri kadar ilgimi çekti..
Bu dizide çalan bir müzık vardı..piyano sesi gibi o müzik de çok güzeldi diziye olan ilgimin artmasini sağladı
İzleyin diyorum ve özellikle tavsiye ediyorum..zaten Lee min ho nun bütün dizileri izlenmeyi hakkediyor bence ... Sadece o oynadığı için değil sonuna kadar kaliteli diziler olduğu için ....
**sunelf**