**gu family book**

533 11 5
                                    

Adı: Guga Uiseo / goo-ga-eui-seo / gu family book

Yönetmen: Shin Woo-Cheol

Yazar: Kang Eun-Kyung

Kanal: MBC

Bölüm Sayısı: 24

Yayın Tarihi: 2013/04/08

Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı 22:00

Dil: Korece

Ülke: Güney Kore

Oyuncular :

Lee seung gi = choi kang chi

Bae suzy = dam yeo wool

Choi jin hyuk = gu wol ryung

Lee yeon hee = yoon seo hwa

Lee yoo bi = park chung jo

Sung joon= gon

Yoo yun suk = park tae seo

DİZİNİN KONUSU :

Daha önce dizinin konusunu nerde okusam anlayamadığım için izlemeyi geçiktirmiştim... Bu yüzden en sade şekilde anlatmaya çalışıcam...

Wol ryung bin yıldır yaşayan bir gumihodur....kendisi yaşlanmaz, ölmez ve hastalanmaz...eğer tehlikede olursa ya da çok öfkelenirse bir canavara dönüşebilir..insanlardan uzakta bir mağarada yaşar ve insanlarla ilişki kurmaz...

Fakat bir gün karşısına giaseng (geyşa) olmaya zorlanan seo hwa adındaki kadın çıkınca duyguları değişir ve bu kadını ilk gördüğü anda ona kalbini verir...

Seohwa nın hayatını kurtarır...onu her tehlikeden korur....ve onu mutlu etmek için her şeyi yapar...zamanla seo hwa da ona aşık olur...ve evlenirler...

Wol ryung seo hwa ile beraber olmak için de insan olmaya karar verir...

3 ay süren evliliklerinden sonra , seo hwa nın peşinde olan adamlar onu bulur ve öldürmeye kalkışır...wol ryung yine onu korumaya çalışır ve bu yüzden canavara dönüşmek zorunda kalarak karısını kurtarır...

Fakat seo hwa kocasının bir canavar olduğunu öğrenince onu terkeder ve onun ölümüne neden olur....

Daha sonra hamile olduğunu anlayan seo hwa çocuğunu doğar doğmaz bir nehre bırakır...ve kendini öldürmeye kalkışır...

İkisinden dünyaya gelen yarı insan yarı gumiho olan choi kang chi ise oldukça zengin bir adamın evlatlık oğlu olarak yaşar ve 20 yaşına kadar gerçek kimliğini bilmez...

Evlatlık olduğu için ise zaman zaman küçük görülür. Kendisi oldukça sempatik...ve sevdiği insanları canı pahasına koruyan biridir...evin genç kızına aşık olur..fakat birlikte olmaları pek mümkün değildir...

daha sonra...

Kaderinde asıl yazılı olan kişi yeo wool ile tanışır...giyiminden ve tavırlarından dolayı onu başta erkek sansa da daha sonra onun bir kadın olduğunu anlar..onun yanında kendini mutlu ve huzurlu hisseder...zamanla kalbi onu seçer...

Yel wool ise ilk gördüğünden beri kang chi yi çok sever ve onun kaderi olduğunu düşünür....her zaman kang chi yi korumaya çalışır...her zaman ona güvenir...bir canavara dönüştüğünde bile herkes kang chi den kaçarken o kang chi nin yanında kalır ve elinden tutar...ve zamanla tek taraflı olan aşkı karşılık bulur...

Gerçek kimliğini öğrenen kang chi ise , tamamen bir insan olup canavar halinden kurtulmanın ve yeo wool un yanında olabilmenin yollarını aramaya başlar..fakat bu karşısındaki düşmanlar nedeniyle...özellikle de şeytana dönüşen ve onu öldürmeye çalışan babası nedeniyle pek de kolay olmayacaktır...

Dizi hakkında kendi yorumum:

İzlemeyi bu kadar geciktirdiğim için çok pişman olduğum bir dizi....

Özellikle de tarihi diziler arasında çok özel bir yeri olduğunu söylemeliyim....

Farklı ve etkileyici bir konuya sahip...ilk bölümden çok sevdim...

İlk 2 bölüm rüya gibi geldi geçtiii....

İlk baştaki karakterleri çok sevdiğimden daha sonraki asıl karakterleri Sevemem diye çok korkmuştum...ama çok yanılmışım...başrol erkek karakterin o kadar doğal ve sevimli hareketleri var ki etkisine kapılmadan yapamadım...

Hem çok eğlenceli hem de sık sık dram havası var.... Bazıları başroldeki kadının oyunculuğunu yeterli bulmuyor ama benim için gayet iyi ve doğaldı...

Fakat başroldeki adamın bir 10 bölüm kadar başka bir kıza aşık olması canımı sıktı. Bu durum daha kısa olsaydı daha iyi olabilirdi bence....

Yan rollerden wol ryung haricinde pek hoşlanamadım...başroldeki çocuğun annesini de ancak sonlara doğru sevebildim....

Fakat wol ryung tek başına yeterliydi...oğluyla düşman oldukları zamanda kimi tutacağımı şaşırdım...

İlk defa bir dizi de oğlundan çok babasını sevdim....(çünkü babası oğlundan daha genç duruyordu)

Benim yine oldukça tavsiye ettiğim bir dizi...daha önce Lee seung gi nin ya da choi jin hyuk un bir dizisini izlemediyseniz bu dizi tam size göre ikisi kesinlikle izlenmeyi ve tanınmayı hakkeden iki ünlü...

Bazı ostları

Yisabel = my eden

Lee sang goon = my love is hurt

Sunelf**


Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin