Oyuncular
Park Hae Jin : Yoo Jung
Kim Go Eun:Hong Seol
Kang Seo Jun:Baek in ho
Baek in haKanal : Tvn
Bölüm:16
Yıl:2016Konu
Hong Seol sıradan bir üniversite öğrencisi genelde kimseye Hayır diyemeyen ve her şeyi kendi halletmeye alışmış biri..
YOO jung da babası tarafından sürekli kontrol altında tutulmaya çalışılmış ve insanlara karşı hep iyi olmak düşüncesiyle büyütülmüş biri bu nedenle iki yüzlü biri haline gelmiş dışarıdan iyi gözüküp içinden insanlarin kuyularini kaziyor..
Bir gün Hong Seol ,yoo jung un iki yüzünü de fark edince yoo jung ona da kötü davranmaya başlıyor ama zamanla seol un de kendisine benzediğini düşünüp ondan hoşlanıyor ve ona çıkma teklif ediyor .Seol duygularindan tam emin olamasa da bu teklifi kabul ediyor..Daha sonra Yoo jung un eski arkadaşı , yeni düşmanı baek in ho nun olaylara katilmasiyla seol kendini bir aşk üçgenin de bulur..
Kendi yorumum:
İlk bölümü pek sevemeyip neredeyse birakacakken son anda devam etmeye karar verip izlediğim bir dizi..ve sonradan da beni derinden etkileyen merakla beklediğim bir dizi haline geldi.
Baek kardeşlere tam anlamıyla bayıldım. .tabi park hae jin in o soğuk havası da diziye olan sevgimi arttıran etkenlerden..
Son 3 bölüm benim için biraz monotondu..her şeyin hızlıca olup bittiği bu diziye daha akıcı bölümler yakışırdı..finaline gelince pek bişey beklemeyin hatta hiç bir şey beklemeyin..Reply serileri haricinde zaten tvn nin düzgün bir finale sahip dizisi yok gibi bişey...**Sunelfff