**to the beautiful you**

558 6 0
                                    

Areumdawun Geodaeege (아름다운 그대에게)

Tür: Romantik, Komedi

Bölüm: 16

Yayınlanacağı kanal: SBS

Yayınlanacağı zaman: Çarşamba & Perşembe 21:55 (Türkiye saati ile: 14.55)

Yayınlanmaya başlayacağı gün: 15 Ağustos 2012 Çarşamba

Oyuncular=

Choi min ho = kang tae joon

Sulli= go jae hae

Lee hyun woo = chae eun kyul

Dizinin konusu =

Goo Jae Hee (Choi Seol Ri (Sulli)) Amerika 'da yaşayan atletizmin koşu dalıyla ilgilenen bir genç kızımızdır.

Neden Amerika' da yaşadığını tam çözemedim sanırım ailesi yüzünden.Ama Amerika'da zor zamanlar geçirmektedir ve zor zamanları ise Dünyaca ünlü Koreli uzun atlama sporcusu Kang Tae Joon (Choi Minho) sayesinde atlatmaktadır.

Onu izlemek Goo Jae Hee ye güç vermektedir.Onun bir fanı haline dönüşmüş onunla yatıp onunla kalkar olmuştur.Bir yarışta Kang Tae Joon'un sakatlanması sonucu atlezimi bıraktığına dair dedikodular ortaya çıkınca çılgın kızımız hayranı olduğu adama yardımcı olmak ve ona güç vermek için Kore'ye geri dönmeye karar verir.Onun okuduğu okulda okumak için başvurularını yapar.

Kang Tae Joon bir erkek lisesinde okuduğu için Goo Jae Hee erkek kılığına girer ve okul idaresini kandırmayı başararak okula girer.Okulda ne tesadüftür ki ilk karşılaştığı öğrenci de Kang Tae Joon olur.Hatta hatta oda arkadaşı olurlar.

Bu sırada Goo Jae Hee futbol oynayan komik,afacan oğlumuz Cha Eun-Gyeol( Hyun-woo Lee ) ile de kanka olacaktır.Cha Eun-Gyeol erkek olduğunu düşündüğü Goo Jae Hee ye abayı yakacak ve kendinin tuhaf olduğundan şüphelenecektir.Ne yaparsa yapsın Goo Jae Hee'yi kafasından atamaz.Bu sırada Kang Tae Joon gittikçe Goo Jae Hee'den şüphelenecek ve ondan etkilenecektir.

Dizi hakkında kendi yorumum=

Konusu birçok Kore dizisine benzese de olaylar sıradan değil....

Çok akıcı bir şekilde ilerleyip bir solukta bitiyor....

Ayrıca Shinee grubunun hayranları içinde choi min ho yu görmek güzel olacaktır....

Ben daha önce choi min ho dan hoşlanmazken bu dizi sayesinde çok sevdim...

Kız oyuncu sayesinde de kız gruplarına olan sevgim biraz daha arttı....

Ostları sayesinde hem girl generation hem de shinee grubunun şarkılarını dinleyebilmek te diziyi cazip hale getiriyor....

Başrol olmayan karakterler de çok samimi geliyor...

Ayrıca kim woo bin konuk oyuncu olarak dizi de yer almış ve çok değişik bir hava katmış....

Bir de doktor jang var ki ben böyle doktor görmedim...başrol karakterlerden çok ilgimi o çekti....

Herşey güzeldi fakat başrol kızımız bana göre fazla saf dı....bu kadar da olmaz dedim yani...siz de öyle düşünebilirsiniz...

Ostları:

J min = standy up (benim en sevdiğim buydu)

Tahmin= in your eyes

Girls generation= butterfly

**sunelf**

Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin