Raysa p.o.v
Eu sunt Raysa, sunt drept considerata cea mai incapatanata persoana insa su ce a mai timida. Am 16 ani. Sunt din New York si locuiesc alaturi de mama mea si sora mea Alesia. Alesia are 6 ani si este deja in clasa a I-a. Am 1,55. Nu ma judecati, mostenesc inaltimea de la mama. Am parul brunet si ochii negri.Azi e Joi ceea ce inseamna ca ar trebuie sa merg la liceu. Ma ridic din pat obosita si merg la baie, imi fac un dus scrut si ma imbrac intr un hanorac negru si blugii mei negrii rupti, agat lantul de ei si am terminat. Spre surpinderea mea am terminat destul de repede, e 7:30 asa ca decid sa merg jos, in bucatarie.
Eu:Neata!
Mama:Neata scumpo! Ce vrei sa mananci?spune intorcanduse spre mine
Eu:Nimic, nu prea am chef de nimic azi. ii raspund asezandu ma pe scaunul de langa Alesia
Mama:Fetelor eu azi nu pot venii sa va iau de la scoala, asa ca ve ti venii pe jos. Imi pare rau!Eu:Nui nimic mama, cu atat mai bine ies mai devreme ca sa pot merge cu Alesia.
Mama:Haide ti, va duc eu acun de dimineata, e deja 7:40.
Ma incalti cu adidasi mei negri evidentul (ador negrul), imi dai ghiozdanul, telefonul si ies si eu din casa, mama asteptandu ma in masina. Urc si drumul pana la scoala e destul de scrurt.
In fata portii liceului, ca de obicei, prietena mea Alina alaturi de iubitul ei Denis ma astepata.
Alina:Uite si piticul nostru, nu credeam sa mai apari, esti asa mica de nici nu te am vazut!spune batjocoritor si razand in acelasi timp.
Eu:Ce amuzanta esti, te cunosc de cand erai la gradinita si tot o maimuta umblatoar care rade de inaltimea mea ai ramas!spun uitandu ma urat si zambareata in acelasi timp la ea.
Denis:Fetelor, nu avem timp de certurile voastre, haide ti la ore si dupa acasa.
Eu:Si cafeaua mea?? Acasa am uitat sa imi fac!spun trista
Denis:Alta data!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Hei, dragii mei! Am revenit cu cartii si capitole noi. Imi pare rau ca lipsit si ca am sters cărțile, imi pierdusem toate ideile. Insa acum am venit cu idei noi. Cam atat pe azi pana incep vizualizarile. Dupa cat mai multe capitoale si cat mai lungi! Va pup! ❤❤❤❤❤
CITEȘTI
A lui Daddy!
FanfictionRaysa e cea mai incapatanata persoana pe care o vei cunoaste insa in acelasi timp timida de cei din jurul ei pana isi ia lumea in cap si decide ca face ce vrea. Aaron e cel mai impunator barbat, dur si excesiv si cel mai important ce isi doreste, p...