Aaron p.o.v
Azi nu o sa mai merg la munca, voi sta cu Raysa acasa. Dupa ce i am dat sa manance, am mers sus si a inceput cu intrebarile.Raysa:Daddy...?
Eu:Da printeso?
Raysa:M...mai stii ceva de mama si sora mea...?
Eu:Nu!
Nici sa nu aud ca vrea sa vorbeasca cu ele, stiu ca ii e dor de casa si de familie, poate are nevoie, dar nu o pot lasa, nu sunt inca sigur de libertatea ei, nu io voi da prea curand. Se uite trista la mine, cei drept i am raspuns rece.
Raysa:Dar pe Alina o pot vedea...?
Eu:Da, ii voi chema aici pe toti!
Raysa p.o.v
Imi e dor de mama, de sora mea, imi e dor sa o iau pe sora mea de la scoala, imi e dor sa mergem cu mama la mall si sa stam pana tarziu ca fetele. Nu stiu de ce l am intrebat de ele, stiam ca il voi supara, insa ma bucur ca nu l am suparat atat de rau incat sa imi de a o pedeapsa, imi e dor de Alina, macar ea sa fie langa mine, pana la urma e ca si sora mea. Dupa ce Aaron a zis ca ii va chiema aici pe toti, a iesit din camera. Oare ce sa intamplat cu scoala mea? Mama cum se simte? Dar sora mea? Nici nu mi am dat seama cand Alina a intrat in camera, asa repede ai ajuns?Alina:Nu pot sa cred...
Eu:Ce sa intamplat?
Alina:Cei fato cu fata asta pe tine?
Eu:Ajutor...
Alina:Povesteste mi tot!
Eu:Mie dor de mama si de sora mea, vreau acasa, vreau sa iesim toate cu mama la mall ca inainte...
Alina:Crezi ca mie nu imi e dor? Si mie imi e dor de liceu, de prieteni de la liceu, imi e dor pana si de zdreanta de Elena...
Eu:Elena...
Alina:Stii ce mi se pare ciudat??
Eu:Ce?
Alina:Iti aduci aminte cand Elena zicea de un baiat prin clasa??
Eu:Cu o zi inainte sa vii tu aici??
Alina:Da, exact! De cand l am vazut pe Aaron, mi se parea ca seamana cu acel baiat care ni la aratat ea..
Eu:Crezi ca el ar putea fii?
Alina:Sunt sigura, asa ca fato, bucurate, Elena doar il viseaza, tu il ai!
Eu:Nu zic ca nu ma bucur, ma bucur enorm de mult, e frumos si nu ma asteptam sa fiu dependenta de cineva, mai ales de un baiat ca el...Alina...il iubesc...dar mie frica sa ma simt in largul meu, mie frica de pedepse...
Alina:Tu? Cea mai incapatanata persoana? Sa ii fie frica de ceva? Fato ai febra?
Eu:Ce?Nu! Sunt doar îndrăgostită!
Aaron si Ryan intra dintr o data pe usa.
Aaron:Fetelor veniti jos?
Ryan:Dam petrecere!
Eu&Alina:Da, imediat!
Aaron:Va asteptam jos!
Intra in camera, ma strage in brate si ma saruta dulce pe buze, dupa iesid din camera.
Alina:Vezi sa nu te dai de gol..ai cam rosit!
Eu:Ce! Rau?
Alina:Foarte rau!
Eu:Fuck!
Alina:Hai jos!
Eu:Stai sa ma schimb!
CITEȘTI
A lui Daddy!
FanfictionRaysa e cea mai incapatanata persoana pe care o vei cunoaste insa in acelasi timp timida de cei din jurul ei pana isi ia lumea in cap si decide ca face ce vrea. Aaron e cel mai impunator barbat, dur si excesiv si cel mai important ce isi doreste, p...