Raysa p.o.v.
Insfarsit e ziua de sambata, pot sa ma trezesc cand vreau, asa ca ma trezesc la 11:25. Telefonul imi suna in disperare. Alina.C.T.
Eu:Da?Alina:Te rog, vreau sa ne vedem urgent, trebuie sa iti zic ceva imoprtant!spune plangand in hohote
Eu:Asteapta ma in fata casei tale! Vin imediat!
C.T.Î
Ma ridic cat de repede pot si ma imbrac cu un tricou negru, blugii negri rupti si imi iau telefonul si geaca de piele.
Cobor la parter unde era mama.Mama:Unde te grabesti asa scumpo??
Eu:La Alina! Nu era intr o stare buna si plangea foarte tare si trebuie sa ajung la ea.
Ma incalt si ies din casa, fug spre casa ei si o vad afara asteptandu ma si plangand.
Eu:Ce naiba sa intamplat??
Alina:Tata...ma vadut..
Raman socata, mi a spus ca ar avea in cap sa o faca dar nu ma așteptam chiar sa o faca.
Eu:Orice ar fii gandeste te ca sunt langa tine si ma poti suna oricand sau daca nu poti gandeste te la sfaturile mele. Te va ajuta enorm.
O iau in brate aceasta plangand incontinuare.
Eu:Cand vei pleca??
Alina:Astazi la 12:00.
Eu:Imi va fii asa dor de tine..
Alina:Si mie..
Mai stam putin imbratisate iar o masina isi face aparitia, tatal ei iesind afara.
D.Bart:Alina, treci acum aici!
O iau pe Alina de mana si merg alaturi de ea. Nu o las singura.
D.Bart:Ea este fiica mea,Alina!
Ii spune unui baiat blond, cu ochii negri si inalt.
El:Eu sunt Ryan! Nu as vrea sa astept asa ca va dau banii si plecam!
D.Bart:Sigur!
Băiatul ii da domnului Bart o valiza dupa punand mana stras pe încheietura Alinei.
Alina:Nu!Stai!
Ryan:Ce e??
Alina isi trage mana din a lui si ma ia in brate.
Alina:Te iubesc enorm si sa ai grija de tine!
Eu:Si eu te iubesc si tu sa ai grija de tine!
O strang in brate si dupa baiatul o trage din bratele mele si pleaca. O vad cun se urca in masina lui aceasta plecand in viteza de pe loc. Decid sa merg acasa sa mananc, sa imi fac temele si diseara as vrea sa iau putin aer liber, sint ca am mare nevoie.
Aaron p.o.v
Azi Ryan sa dus sa isi ia fata, iar acum il astept sa imi zica si ce a facut azi baby a mea. Il vad ca intra cu o fata in brate care e legată la ochii. Tipul asta e nebun.Eu:Ce i au facut saracei fete?
Ryan:Doar nu vroiai sa stie si drumul spre casa nu??
Eu:Bun las o pe fata, acum zi mi daca ai vazut o pe babygirl a mea!
Ryan:Normal, era îmbrăcată in blugi negri rupti si un tricou negru si era extrem de suparata ca prietena ei a plecat.
Eu:A plecat de acasa in tricou??Pe frigul asta al diminetii??
Fata:D..da, eu am chemat o, stiu ca vorbiti despre Raysa.
Eu:Ce imi mai poti spune despre ea, lucuri clare??
Fata:Are 1,55 fix, nu a avut in viata ei un iubit, e incapatanata dar si foarte timida, de exeplu intr un loc nou, nu va vorbii sau nu va face multe lucuri pana nu se obisnuieste. E o fata care pune suflet in orice si e foarte atenta la detalii.
Eu:Se pare draga Ryan ca pisicuta ta ne poate ajuta si cu asta. Nu speram sa ne zici ceva. Acum, pe la ora 15 plecam sa vedem ce face babygirl a mea, poate vrea sa iasa pe afara in seara asta.
Fata:De...de ce sa iasa afara? Ce vreti sa ii faceti?
Ryan:Nu era clar? Am pus ochii pe voi de mult si de noi nu ve ti mai scapa, odata luate nu mai exista cale de scapare decat moarte, doar ca nu aveti cum pentru ca vom sta cu ochii pe voi non-stop.
Incep sa rad alaturi de Ryan de fata tipei.
Ryan:Noi mergem acasa, trebuie sa ii prezint regulile si sa dtau putin cu ea de vorba. Ne vedem la 15.
~~~~~~~~~~
E ora 15, super, astept sa vina Ryan mai repede ca sa putem merge dupa babygirl. Apare in sfarsit si el si cei doi nebuni.Eu:Sunteti pregatiti??
Ei:Dap!
Eu:Super! Si eu!
Imi iau geaca de piele, telefonul si injectia cu serul pentru a o adormi. Ms urc in masina alaturi de Andrew in fata pentru ca el va conduce si ceilalti doi in spate.
~~~~~~~~~~
E ora 19:30 si astept ca totusi fata mea sa iasa din casa deoarece vad ca se tot plimba prin camera ei. Isi stinge lumima si peste vreo 10 minute o vad ca iese.Eu:Baietii sunteti gata?? Andrew vei iesi in fata ei si tu Josh o vei prinde si ii vei face injecatia ca sa adoarma.
Ii dau injectia si amandoi ies afara din masina. Andrew se pun in fata ei iar ea incepe sa se sperie, Josh de duce prin spatele ei si o prinde in brate, ea incepe sa se zbata dar Josh ii face repede injectia si adoarme. Ies din masina si o iau in brate stil mireasa urcandu ma alaturi de ea in spate.
Josh:A fost mai usor decat credeam!
Eu:Ei haide, e o mana de fata, ce crezi ca putea sa iti faca??
Ajungem acasa si ea inca e adormita, e bine ca stiu ca serul o va trezi maine dimineata. O pun pe patul din camera unde va sta inchisa pana maine dimineata si ii inchid usa cu cheia.
Merg in camera mea si merg la baie sa imi fac un dus, ma schimb si ma pun in pat,peste vreo 10 minute simtind cum adorm.
CITEȘTI
A lui Daddy!
FanfictionRaysa e cea mai incapatanata persoana pe care o vei cunoaste insa in acelasi timp timida de cei din jurul ei pana isi ia lumea in cap si decide ca face ce vrea. Aaron e cel mai impunator barbat, dur si excesiv si cel mai important ce isi doreste, p...