Capitolul 7

1K 14 1
                                    

Aaron p.o.v
Doar ce m am trezit si babygirl nu e langa mine si din baie nu se aude nimic. Ma ridic din pat si ies pe hol, cobor jos si din bucatarie se simte un miros extrem de frumos asa ca merg dupa sursa sa.
In bucătărie nu gasesc pe nimeni altcineva decat pe mica mea babygirl, imbracata doar cu tricoul meu făcând clatite.

Eu:Da ce surpriza! Neata babygirl!

Ma indrept incet spre ea si ii pun mana pe talie plasandui un sarut pe gat. O iau in brate pe la spate si ma uit la ea cum isi continua treaba.

Raysa:Neata daddy!

Eu:Hmm...ce e cu surpriza asta?

Raysa:E pentru ca ai adus-o pe Alina aici ieri, nu stiam ca prietenul tau o are.

Eu:O vei putea vedea in fiecare zi, nu doar acum, dar doar daca esti cuminte si ma asculti. Da babygirl??

Raysa:Da...

Eu:Da...si mai cum??

Raysa:Da daddy!

Eu:Asa printeso! Ar trebui sa mergi sa te schimbi, nu cred ca vrei sa te vada baietii asa.

Ryan intra in bucatarie cu Alina in spatele lui.

Ryan:Ma doare capul coaiee!!

Eu:Cine te a pus sa bei asa mult??

Ryan:Pe tine nu te doare??

Eu:Ba da, dar nu ma vait, imi trece mie.

Raysa se uita la mine si imi arunca o privire trista. Simt ca sa intamplat ceva asa ca ii fac semn sa mergem in camera sa vorbesc cu ea.

Raysa:Alina, poti te rog sa termini tu aici?

Alina:Da, sigur!

O iau de mana si merge incet in spatele meu, ma strange cand simte ca slabesc stransoarea. Intram in camera si se așează in pat, ma pun langa ea si o iau la intrebari.

Eu:Ce sa intanplat in bucatarie de erai speriata??

Raysa:Incepuse sa ploua si mie mi e frica cand ploua.

Eu:De ce?

Se uita la mine cu ochii inlacrimati si face botic de fetita suparata. Ma pun pe perne si o trag pe mine, ea stand pe abdomenul meu.

Eu:Deci, zi mi de ce tie frica cand ploua!

Raysa:Cand eram mica, tata a avut un accident de avion si a ajuns in stare grava la spital, eu si mama am mers la el, afara era urat, ploua si era frig, atunci cand am ajuns, am intrat in salonul tatalui meu si inainte sa moara, ma strigat pe nume, dupa a murit si imediat dupa a tunat si a fulgerat foarte tare si am simtit un corp rece in spatele meu. De atunci, de fiecare data cand ploua, imi aduce aminte de aceea întâmplare...

Varsa lacrimi, multe lacrimi, lacrimi care nu suport sa le vad pe fata ei gingașă. Imi pun mana pe fata ei si ii sterg lacrimile. Se aseaza de buna voie cu capul pe pieptul meu plangand incontinuare, si stiu ca plange fiindca imi simt pieptul ud.

Eu:Hai, gata cu atata plans, hai sa mergem jos sa mancam.

Merg la dressing si ii iau cu ce sa se schimbe de data asta ii iau si sutien. Merg cu hainele in mana pana la ea si ii le pun pe pat. Imi pun mainile pe tivul tricoului ei si il dau jos, ii dau sutienul sa si l puna singura, insa inainte sa si l  puna, ii dezmierd sanii cu saruturi. Ii dau tricoul pe ea si blugii o las sa ii imbrace singura. Ma imbrac si eu cu uun tricou si blugii negri si cobor jos cu Raysa pe urmele mele.

Eu:Ce sunteti fratilor asa obositi?? E 12:00!

Andrew:Tu ce esti asa fericit la ora asta??

Eu:Eu ma trezesc cu surprize dimineata!

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum