Raysa p.o.v
E ora 7:00 si eu motai pe marginea patului. Mama a spus aseara ca saptamana asta nu poate venii sa ne ia de la scoala pe mine si sora mea deoarece programul ei la munca sa lungit. Ma ridic totusi din pat, merg la baie, ma spal pe fata si imi fac un dus scrut si incep sa ma imbrab, decid sa imi aleg un top negru mulat si o pereche de blugii albastri mulati, imi iau adidasi mei negri in picioare si imi iau ghiozdanul,telefonul si geaca de piele, cobor jos iar mama si sora mea erau la masa.Mama:Buna dimineata scumpo!
Eu:Neata!spun si ma asez pe scaun
Mama:Nu vrei sa mananci??
Eu:Nu, imi fac o cafea, ieri dimineata am uitat!spun si ma ridic incepand sa imi prepar cafeaua pe care o doresc de ieri dimineata.
Mama:Fetelor, vreau sa va spun ceva important!
Eu:Spune..spun punandu mi ultima linguriță de zahar in cafea si incep sa amestec punandu ma la masa.
Mama:Pai, seful a decis ca imi va da o marire de salariu asa ca fetelor maine mergem la mall!
Eu:Super mama! Ma bucur pentru tine!
Mama:Bun, acum hai sa mergem la scoala!
Imi termin cafeaua si mergem la masina mamei. Ma urc iar drumul pana la liceu e ft scurt ca de fiecare data. Ma indrept spre poarta liceului unde ma asteapta prietena mea, de data asta singura.
Eu:Si Darius??
Alina:A racit, nu vine azi!
Eu:Pacat, hai sa mergem trebuie sa incepem ora!
Merg spre clasa alaturi de Alina, iin clasa nu dam de nimeni altcineva decat de diva clasei si toate fetele stranse in jurul ei, ciudat.
Elena(diva clasei): Deci e superb! Trebuie neaparat ca il gasim si sa vorbim cu el!
Eu:Oare despre cine vorbesc?
Alina:Habar nu am.
Deci nu prea o suport, merg la o fata din acel grup si o iau mai la o parte.
Eu:Despre cine vorbeste Elena(diva clasei)?
Larisa:Un baiat, stii bine, nu o prea suport, dar am fost curioasa si sincer sa recunosc baiatul e superb! Uite iti voi arata imediat o poza cu el!
Colega mea isi scoate telefonul si imi arata o poza cu un baiat cu niste ochii verzi superi, parul negru si o forma a fetei de invidiat. Trebuie sa recunosc ca fetele au dreptate, baiatul e superb, iar acei ochii verzi te hipnotizeaza.
Pofta de Mate intra in clasa, avem doua ore cu ea, ceea ce mie nu prea imi convine.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Atat cu orele pe ziua de azi, ora e 12 si o astept pe Alesia sa iasa de la scoala ca sa mergem acasa. O vad acasa ca o iau de mana si mergem.
Eu:Cum a fost azi?
Alesia:A fpst super, am desenat si am invatat cuvinte noi!
Ador sa o intreb pe sora mea ce face in clasa, imi aduce aminte de zilele in care eram la fel si eu. Sora mea e mai mica ca mine cu 10 ani, insa seama leit cu mine cand eram de varsta ei.
Mai avem putin pana acasa, intrasem pe strada pe care locuiesc. Insa o masina neagră isi face aparitia in spatele nostru, ciudat, sunt speriata. Ma uitam la masina in speranta ca va trece pe langa noi, insa mergea incet in spatele meu uitandu se la mine.
Ciudat!~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
CITEȘTI
A lui Daddy!
FanfictionRaysa e cea mai incapatanata persoana pe care o vei cunoaste insa in acelasi timp timida de cei din jurul ei pana isi ia lumea in cap si decide ca face ce vrea. Aaron e cel mai impunator barbat, dur si excesiv si cel mai important ce isi doreste, p...