Capitolul 11

934 14 3
                                    

Raysa p.o.v
Stau in pat asteptandu l pe daddy. Mi a spus ca se duce pana la firma, asa ca il astept cuminte uitandu ma la desene. Se aude usa asa ca cobor jos sa vad cine e. Cand vad ca e daddy cobor usor scarile si sar la el in brate.

Aaron:Ti a fost dor de mine babygirl??

Eu:Da daddy!

Aaron:Am o micuta surpriza pentru tine!

Eu:O surpriza? Pentru mine?

Aaron:Da micuto!

Eu:Ce surpriza?

Daddy ma ia din nou in brate punandu mi picioarele pe talia lui si mainile pe umerii lui. Merge pana sus in camera asa cu mine si ma pune incet pe pat.

Aaron:Pentru ca esti o fetita cuminte si ascultatoare, iar afara a inceput sa fie cald, o sa mergem la mare.

Daddy ma duce la mare? Are incredere in mine?

Eu:M...mergem la mare?

Aaron:Da pisicuto, dar acolo vreau ca sa nu pleci de langa mine, sa ma asculti si sa fii si mai cuminte ca acasa.

Eu:Bine daddy!

Aaron:Promiti ca ma asculti si ca nu pleci de langa mine acolo?

Eu:Plomit daddy!

Fac o voce de copil mic si il iau in brate. Nu imi vine sa cred ca insfarsit voi iesi de aici.

Eu:Cat o sa stam?

Aaron:Nu foarte mult, maxim 3 zile, nu vreau sa stai foarte mult in public.

Eu:De ce?

Aaron:Pentru ca noi mergand la mare, tu fiind in costum de baie, baietii se vor uita la tine si nu vreau sa iti vada altcineva corpul, dar fac o mica exceptie de data asta pentru ca ai fost cuminte si meriti sa iesi cateva zile din casa.

Eu:Si va venii si Alina?

Aaron:Da babygirl!

Eu:Dar daddy, nu am costum de baie!

Aaron:Babygirl, daddy sa ocupat de tot! Am luat masurile corpului tau si am mers eu sa iti iau, te as fi luat si pe tine micuto, dar nu imi pot face aparitia cu tine in oras. Asa ca, in 10 minute va ajunge si Alina si iti poti face bagajele cu ea.

Eu:Daddy, dar la cat plecam?

Aaron:Pe la 4.

De jos se aud niste zgomote, coboram si Alina a ajuns mai repede decat ma asteptam. Daddy si Ryan sau dus in bucatari, iar eu si Alina am urcat sus in camera lui Daddy.

Alina:Esti pregatita?

Eu:Pai...cred ca da..

Alina:Eu sunt...

Eu:Pai...si eu...

Alina:Atunci hai sa împachetam.

Intram in dressing si incepem sa punem in bagaj tot ce avem nevoie, tricouri, pantaloni scurti, costumele de baie, adidasi si cam atat.

Alina:Iti dai seama cat de norocoasa esti sa ai un baiat ca Aaron.

Eu:Si tu esti mai norocoasa ca mine, tu esti impreuna cu Ryan eu nu sunt cu daddy.

Alina:Da, dar asta nu inseamna ca am scapat de reguli si de pedepse.

Eu:Eu in niciun caz. A zis ca si el ma place, dar regulile si pedepsele vor ramane la fel, poate doar putin mai usoare. Simt ca am nevoie de el, am nevoie de atentia lui, sta mereu cu mine, nu prea vorbim, dar ador cand stau cu capul pe pieptul lui sau cand dorm cu el si imi da tricoul lui.

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum