Capitolul 9

896 14 0
                                    

Raysa p.o.v
Stau in sufragerie cu Aaron si ma uit atenta la desene. Aaron se tot uita atent la mine, examinandu ma. Dintr o data o bataie in usa se face auzita. Imi intorc privirea spre Aaron care se duce spre usa si o deschide. In fata usii isi face aparitia o femeie in jur de 40-50 de ani, slabuta si inalta, cu ochii caprui si cu parul carunt. Cine e??

Eu:Cine e??

Aaron:Babygirl, ea e doamna Olga, bucatareasca si menajera casei, a fost in concediu, am uitat sa te anunt pisicuto, imi pare rau! De maine va fii aici mereu.

Eu:De aceea am stat pana la ora asta??

Ceasul era 23:30, de obicei daddy ma punea sa dorm la 22:00.

Aaron:Da printeso! Acum hai la somn, e deja prea tarziu pentru tine si tu trebuia sa dormi la ora asta.

Ma ridic de pe canapea si merg in spatele lui incet, urcam scarile si intram la el in camera. Merge in dressing si cand vine imi da un tricou de al lui, merg la baie si imi fac un dus scurt luandu mi tricoul lui pe mine. Merg in camera si ma pun in pat langa el. Ma trage la el in brate si ma saruta parinteste pe frunte. Ma intorc tematoare si il iau in brate, isi pune mana pe piciorul meu stang punandul peste ale sale, ma trage mai aproape de el si ma tine strans in brate. Pentru prima data de cand sunt aici adorm linistita si impacata.

Dimineata următoare!

Raysa p.o.v
Ma asteptam sa ma trezesc ca in fiecare dimineata, cu daddy in camera spunandu mi buna dimineata. Dar in aceasta dimineata nu e aici. Ma ridic speriata de jos si merg sa il caut, dar nu e. Incep sa plang, iar Olga intra in sufragerie.

Olga:Scumpo ce sa intamplat??

Eu:U...unde e daddy?? Unde a plecat??

Olga:A plecat pana la firma, a spus ca se va intoarce pe seara.

Eu:D..de ce nu mi a spus?

Olga:Probabil a uitat scumpo, stai linistita, nu mai plange.

Merg spre dansa si o iau in brate, nimeni nu a fost asa calm cu mine plangand, doar Aaron si doamna Olga.

Olga:Ce ai vrea sa mananci la micul de jun??

Eu:Nu imi este foame. 

Spun suparata, urc in camera si sta in pat cu perna lui daddy in brate. Peste putin timp decid sa merg sa imi fac un dus. Imi iau din dressing un tricou simplu, pantaloni de blugi scurti si nelipsita lenjerie intima. Las apa sa curga in casa imensa si dupa o opresc. Ma afund in apa suparata, varsand lacrimi incontinuare.

Dupa ca ies din cada ma imbrac cu ce mi am luat din dressing si merg inapoi in camera. Ma uit la ceas si era deja 14:45. De ce timpul trece asa greu, vreau sa vina daddy mai repede acasa. Cobor jos in sufragerie si ma pun pe canapea uitandu ma la desene. Totul e asa trist fara daddy acasa. Olga isi face aparitia in sufragerie.

Olga:Scumpo, nu vrei sa mananci??

Eu:Nu...vreau doar sa vina daddy acasa...

Olga pleaca inapoi in bucatarie trista de situatie. Ma uit in continuare la desene, gandindu ma la daddy.

Dupa vrei 20 de minute, usa de la intrare se tranteste brusc de perete si ma uit speriată spre usa. Daddy!

Aaron:Raysa, du te sus imediat si asteapta ma!

Ma sperii si urc cat de repede pot sus in camera.

Aaron p.o.v
Eram in birou si primesc un apel de la Olga, cum ca sa vin urgent acasa ca babygirl nu vrea sa manance si sta suparata. Urc in masina si in 20 de minute sunt acasa. Intru si ii spun Raysei sa urce sus. Merg in bucatarie unde o gasesc pe Olga facand mancare.

Eu:Olga explica mi tot ce sa intamplat!

Olga:Nu vrea sa manance si sta suparata, nu vorbeste si sta numai in camera dumneavoastra.

Urc sus si o gasesc pe Raysa stand in pat.

Eu:Ce tot ai?

Raysa:Ce am...?

Eu:Nu face pe proasta, de ce nu mananci si de ce stai suparata?!

Raysa nu imi zice nimic si lasa capul in jos speriata. Am cam.intrecut masura, trebuie sa recunosc, da ma omoara gandul ca ea nu mananca si mai si sta suparata.

Eu:Vorbesti?o intreb mai calm de data asta.

Raysa:Nu ma asteptam sa pleci la munca si ca va trebui sa stau singura o zi intreaga, totul e asa plictisitor fara tine si simt ca imi e dor de tine si simt ca nu vreau sa pleci de langa mine, simt ca am nevoie doar de tine, nu am mancat pentru ca nu pot manca cand tu nu esti aici, iar de dimineata am inceput sa plang intreband o pe Olga unde esti. Nu pot sta fara tine acasa...

Se uita la mine cu ochii in lacrimi si bosumflata. Merg spre ea si o iau in brate, ma strage si incepe sa planga. Speram sa stea liniștită acasa, nu ma asteptam la astfel de reactii in urma mersului meu la munca.

Eu:Gata babygirl, nu mai plange, acum sunt acasa si sunt langa tine, gata!

O sarut pe frunte si ii sterg lacrimile de pe fata ei micuta. Am simtit o din prima zi ca va fii dragastoasa dar nu ma asteptam sa planga daca plec la munca. Va trebui sa imi mut munca acasa, ca sa pot fii langa ea si sa fiu sigur ca mananca si ca e bine. Ii dau drumul din brate si se uita trista spre mine.

Eu:Ma duc sa ma schimb, vin repede!

Imi iau din dressing un tricou simplu si pantaloni de trening si merg in baie sa ma schimb. Intru in camera si ma pun in pat langa babygirl, isi pune capul pe pieptul meu si ma strage in brate.

Eu:Babygirl, hai sa mananci.

Raysa:Nu imi e foame!

Eu:Haide sa mananci, acum sunt acasa, sunt langa tine, hai sa mananci!

Raysa:Bine...

Ne ridicam si coboram in bucatarie. Se pune la masa, Olga punandui o farfuue de paste in fata, incepe sa manance incet, mai mult jucandu se in mancare. Ii iau farfuria din fata din merg in sufragerie.

Eu:Vin o incoace!

Vine incet dupa mine si se pune langa mine pe canapea. Ii fac semn sa se puna in poala mea si incep sa o hraneac ca pe un copil mic. Ce poate sa imi faca o mana de fata...

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum