Capitolul 2

938 12 0
                                    

Aaron p.o.v
Eu dunt Aaron. Am 1,90 si am 20 de ani. Sunt din New York. Am ochii verzi si parul negru.

Sunt in biroul meu alaturi de angajatii mei si prietenii mei Andrew, Ryan si Josh.

Eu:Bun, vreau ca in maxim doua zile sa am aceasta fata.spun aratandule o fata bruneta, scunda si cu ochii negri ca abanosul.

Sunt caracterizat ca fiind dur si impumator. Ne ocupam cu fete, angajatii mei le fura, sau le cumpara si le aud la sediul meu pentru ca fiecare sa isi alea noua babygirl in caz ca pe cealalta nu o mai vrea. Sunt foarte multe persoane care vor fete de genul, in special eu si prieteni mei.

Acun vreo luna, am vazut aceasta fata pe strada. Nu stiu unde mergea, dar mi a trezit o placere si o dorinta mare de a o avea. Nu stiu nimic despre ea, dar voi afla de la Josh, el se pricepe sa gaseasca fetele, iar angajatii mei le cauta si mi le aduc.

Dupa sedinta de azi, eu si prieteni mei am decis sa mergem la mine pentru a bea ceva si pentru a mai povesti ce babygilr isi doresc.

Eu:Bun, deci, cum merge cu fetele??

Ryan:Acum cateva zile, am vazut o fata pe strada, avea maxim 1,70, era blonda si avea ochii albastri, recunosc buna rau tipa.

Josh:Eu nu stiu ce sa zic, m am cam plictisit de babygirl a mea, nu mai e ca inainte, parca as vrea ceva nou.

Andrew:Babygirl a mea, a inceput sa ma asculte, insa nu vorbeste, orice i as face, dar sa lasam asta, cum de dragul nostru prieten Aaron, vrea o fata dupa 2 ani de singuratate??

Eu:Ce sa zic?? Mi sa cam pus pata pe ea si o vreau neaparat, e buna si frumoasa, as vrea sa o incerc. Josh mi o poti gasii??

Josh:Normal, ce fata nu am gasit eu?? Da mi detali despre ea!spune luandusi laptopul.

Eu:Bruneta, ochii negri, avea cam 1,55-1,60.

Josh tasteaza pun si incepensa vorbeasca.

Josh:Raysa Brow, 16 ani, New York, sta alaturi de mama si sora ei de 6 ani, tatal ei a murit acum 4 ani intr un accident de avion, a facut dansuri, nu a avut un iubit niciodata, cea mai buna prietena a ei e Alina si sta pe strada Wall Street nr. 104.

Nu ma asteptam sa priesc asa informarii despre aceasta fata. Am ramas socat.

Eu:Ryan si Andrew, vreau ca de maine, sa stati numai pe strada aceea pana o vedeti singura, sau cu sora ei, insa o luati numai cand o vedeti singura, o vreau neaparat.

Ryan:Josh, gaseste mi si mie tipa.

Josh:Detalii??

Ryan:Blonda, ochii albastri, 1,70.

Josh:Alina Wiliams, are 17 ani, Nwe York, sta cu tatal si cu mama ei vitrega, mama ei naturala a murit de cancer acum 6 ani, tatal si mama ei nu i agreeaza, sta prost cu banii si au in cap sa o vanda cat mai curand, tatal ei sta prin baruri si joaca la jocuri de noroc, e cea mai buna prietena a Raysei Brown, sta pe aceeasi strada cu ea, numai ca ea sta la 106.

Ryan:Super, maine seara baietii, mergem la bar, jucam cu el pana ajunge sa o parieze si dupa ce castigam fata e a noastra.

Eu:Si cum iti vei da seama ca e tatal ei??

Ryan:O sa ne dam seama dupa imbracamintea sa, crezi ca un alcolic sar imbraca la costum si cravata?? Si sa fim sincer, e un singur bar la noi in cartier, iar toti cei care merg acolo pe timp de noapte sunt doar cei plini de bani ca noi. Deci va fii usor.

Eu:Maine sa imi urmariti fata, altfel nu va ajut cu nimic.

~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~  ~ ~ ~

Cam atat cu acest capitol, va venii imediat altul. Va pupp❤❤

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum