Capitolul 20

486 9 2
                                    

Raysa p.o.v
Stau in pat in timp de Aaron doarme, nu stiu cum am ajuns aseara acasa, dar ma bucur ca totul e bine. Azi trebuie sa merg sa imi fac analizele, poate am scapat de anemie si totul va fii mai bine. Incerc sa ma ridic usor din pat ca sa nu il trezesc pe Aaron, deschid usor usa si merg la bucatarie. Imi fac o cafea si merg in sufragerie, deschizand TV si intrand pe Netfilx sa ma uit la serialul meu preferat.

Peste ceva timp isi face si Alina aparitia langa mine cu o mica cana de cafea.

Alina:Esti bine??

Eu:Da, sunt bine!

Alina:Ma bucur! Aaron inca doarme??

Eu:Da!

Alina:Si Ryan, ai mai vorbit cu mama ta??

Eu:Nu, de la ziua mea nu am mai vorbit cu ea, dar as vrea sa merg azi cu Aaron pe la ea, acum sa vad ce spune si el. Stii bine ca nu prea accepta chestia asta.

Alina:Stiu, dar nu inteleg de ce. Te a luat de langa mama ta si la cate sau intamplat tu inca esti alaturi de el.

Eu:Si voi fii mereu, indiferent de ce sar intampla, cei drept in ultimul timp a inceput sa imi de a putina libertate, dar nu vreau sa profit de asta, nu vreau sa il supar, sa nu uitam ca pedepsele noastre inca ah ramas.

Alina:Fii sigura ca niciodata nu voi uita asta, numai eu stiu ce bataie mi am luat cand am zis ca nu vor fii niciodata ai nostrii si ca suntem doar pentru a le tine companie.

Imi pun usor capul pe umarul ei stiind prin ce a trecut, pentru ca mi a explicat. Usor ma ia o stare de ameteala si las cana de cafea pe masa ca sa nu o scap din mana.

Alina:Sigur esti bine??

Eu:Da, stai linistita, daca ar fii fost ceva stii ca te as fii anuntat.

Alina:Cum ne ai anuntat si prima data de ai ajuns la spital??

Eu:Nu mai fac greseala asta.

Alina:Sper!

O iau in brate si ma ridic de pe canapea mergand inapoi in bucatarie. Imi iau un pafar cu apa si beau incet din el.

Aaron:Tie rau printeso??

Eu:Nu, doar ma luat putin ameteala si nu stiu de ce.

Aaron:Vrei sa il chem pe Alberto??

Eu:Nu, sunt bine!

Aaron:Bine, eu zic sa te duci sa te imbraci, la 12 mergem la Alberto la spital ca sa iti faca analizele.

Eu:Bine..

Aaron vine spre mine si ma ia in brate lasandu mi un sarut dulce pe buze, dupa plecand in camera sa ma imbrac. Merg la baie si simi fac un dus scurt, mergand in dressing sa imi iau o pereche de blugii albastrii rupti si un top alb. Imi iau adidasi, ma incalt si cobor jos in sufragerie. Daddy era pe canapea imbracat si asteptandu ma.

Eu:Sunt gata!

Aaron:Atunci hai sa mergem!

Imi iau geaca de piele si ies din casa urcandu ma in masina alaturi de Aaron. Plecand spre spital ca sa imi fac analizele.

Am ajuns de aproape 20 de minute si il asteptam pe Alberto sa vina cu analizele.

Alberto:Analizele au iesit bine, inca cateva zile de mancat si esti ca si noua.

Aaron:Altceva ai mai descoperit???

Alberto:Bai,momentan nu, astept sa vad peste cateva luni.

Aaron:Gravida nu ramane curand stai linistit mai ai de asteptat.

Ajunsi acasa intram in bucatarie unde Alina cu Ryan stateau si isi beau cafeaua.

Alina:Cum au iesit analizele??

Eu:Au iesit bine, nu mai am anemie si sunt sanatoasa.

Alina:Ma bucur!

O bataie in usa se aud, merg si deschid si in fata usi era Elena alaturi de prietenele ei.

Eu:Ce cauti aici??

Elena:Ce cauti tu aici??

Eu:Nu cred ca e treaba ta!

Elena:Da te la o parte, vreau sa intru!

Eu:Nu! Nu ai ce cauta aici!

Elena:Ba da! Baiatul pe care il caut sta aici!

Eu:Pe care din ei ii cauti??

Elena:Nu e treaba ta!

Eu:Ba da, e treaba mea!

Elena:Ba nu!

Denise si Georgia se uitau la noi doua ca proastele. Denise si Georgia sunt prietenele Elenei. Alte doua tarfe care nu au ce face. Alina isi face si ea aparitia in spatele meu.

Alina:Voi ce dracu cautati aici??

Eu:Asta le am intrebat si eu!

Georgia:Vrem sa vorbim cu baietii!

Alina:Care din ei??

Denise:Toti!

Alina:Sunt luati!

Georgia:Chiar si Ryan??

Alina:Mai ales!

Elena:Si Aaron??

Eu:Mai ales!

Denise:Si Andrew??

Anne:Ce treaba ai tu cu Andrew??

Anne si Andrew isi fac si eu aparitia in spatele lor.

Denise:Tu cine dracu esti??

Anne:Iubita lui!

Elena:Bun, si ce cautati voi in casa lui Aaron si a baietilor???

Aaron:Voi cine sunteti si ce dracu cautati aici!?

Aaron isi face aparitia in spatele meu si isi pune mana pe talia mea.

Elena:Vrem sa vorbim cu tine si cu Ryan!

Ryan apare si el in spatele Alinei.

Ryan:Nu putem!

Alina:Si daca se poate, v as ruga sa nu mai veniti aici. La revedere!

Alina le inchide usa in fata si mergem inapoi in sufragerie. O bataie se aude din nou.

Eu:Daca tot ele sunt ma jur ca le bat!

Merg sa deschid si era mama.

Eu:Mama! Intra!

Mama:De ce tipai asa??

Eu:Nu mai conteaza!

O iau pe sora mea de mana si mergem in sufragerie.

Alesia:Aaroonnn!!

Alesia sare in brate la Aaron. La ziua mea Alesia sa atașat foarte mult de Aaron si se inteleg foarte bine. Ma bucur ca acum Aaron e de acord cu faptul ca mama si sora mea vin mai des aici.

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum