Capitolul 8

898 13 2
                                    

Raysa p.o.v
E ora 03:16. Nu mai pot sa dorm de aproape o ora, sunt speriata si mie frica de ceea ce sa va intampla in ziua de azi. M am plictisist sa stau in pat asa ca ma ridic incet in asa fel incat sa nu il trezesc pe Aaron si merg in camera in care ma adus prima data. Ma pun pe marginea patului si ma gandesc la cum viata mi sa schimbat radical in doar cateva secunde. Ma gandeam sa imi fac un dus, merg in baie si dau drumul la apa, intru inapoi in camera lui Aaron si imi iau din dressing un tricou, lenjerie intima si pantaloni scurti, ies usor si intru in camera de alaturi. Intru in baie, opresc apa si intru in cada. Simt cum fiecare muschi mi se dezmorteste si orice sentimenu negativ se scurge din corpul meu. Stau asa cateva minute bune linistindu ma si gandindu ma la ce sa intamplat in ultimele zile.

Ma ridic din cada plina cu apa si ganduri negative stergandu ma si imbracandu ma. Ma uit la ceas, 4:00. Am stat ceva nu gluma. Cobor jos in bucatarie si imi iau din figider un iaurt, mergand in sufragerie. Ma pun pe canapea si imi dau drumul la televizor uitandu ma la desene. Imi mananc iaurtul si dupa ce termin ma inveles cu patura pufoasa uitandu ma in continuare la desene. Ma simt obosita asa ca decid sa raman aici ne mai mergand in camera.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Aaron p.o.v
Ma trezesc la 10:30 si babygirl nu e langa mine. Nu mai tin minte bine deloc ce sa intamplat aseara. Ma ridic din pat si merg in baie, nu e, in camera in care am adus o prima data nu e, in bucatarie nici atat. Uite dracu a disparut? Merg in camera si imi iau telefonul sunandul pe Josh.

C.T
Eu:In 10 minute, tu si ceilalti, veniti aici, urgent, nu o mai gasesc pe Raysa!

Josh:Cum dracu nu o mai gasesti??

Eu:Nu stiu unde e, hai mai repede aici!

C.T.Î

Ma imbrac cu blugii negri rupti si imi iau un tricou tot negru si cobor jos in sufragerie cu gandul sa ii astept. Dar ce sa vezi? In sufragerie pe canapea, sta infofolita intr o patura babygirl care nu stiu cum a ajuns aici. Ma pun pe fotoliu si ma uit la ea. Pe usa intra si Josh cu ceilalți.

Josh:Ai gasito?

Eu:Prostule, fa liniste.

Toti ceilalti vin spre canapea si o vad pe micuta infofolita.

Ryan:Ne ai speriat degeaba?

Eu:Nu.

Raysa incepe sa se trezeasca si vede ca ne uitam toti la ea.

Raysa:Ce dracu va uitati toți asa la mine?

Raman uimit de comportamentul ei, presupun ca nu ia ajuns pedeapsa de aseara. Se ridica de pe cananpea si pleaca sus.

Andrew:Ce a fost asta??

Eu:Ma crezi ca habar n am??

Alina:E in perioada...

Eu:Ce perioada??

Alina:Stii fetele, au o saptamana a lunii in care sunt mai vulnerabile, iar ea, e cea mai nervoasa si ce a mai rea persoana in saptamana asta.

Eu:Nu inteleg nimic...

Josh:E pe ciclu prostule!

Eu:A da??

Alina:Da, si e in stare sa omoare pe oricine cand e asa si e foarte sensibilă saptamana asta.

Eu:Oh shet!

Plec grabit din sufragerie si urc in camera mea unde o găsesc pe babygirl cu perna mea in brate plangand. Ma reped spre ea si ii iau perna din brate, o ridic in brate, ma asez in pat si o pun la mine in poala cu capul pe pieptul meu, dar se ridica.

Eu:Heeiii, ce sa intamplat babygirl? De ce plangi?

Nu zice nimic si ma strange mai tare in brate. O mangai pe spate si cu cealalta mana mi o impreunez cu a ei oferandui siguranta. Isi da drumul din mana mea si imi ia mana punandu si o pe burta. Acum am inteles ce are. O strang in brate si o pup pe frunte. Se lasa usor pe pieptul meu si ma ia in brate. Acum nu mai plange, dar sta linistita si se joaca cu degetele mele.

Eu:Mergem jos?

Raysa:Da..

O iau in brate stil mireasa si cobor cu ea jos. Ma pun pe fotoliu cu ea tot in poala mea si o strang tare in brate.

Raysa p.o.v
Presimteam ca prietena mea le a spus ce se întâmplă cu mine. Ma uit atenta la Alina si observ obrazul sau rosu si vanataile de pe maini. Aaron mi a zis ca va fii bine. Trebuie sa rezolv situatia. O sa ii spun lui Ryan ca Alina il place. Aaron mi a zis sa nu ma bag, dar trebuie sa fac asta.

Eu:D...daddy...?

Aaron:Da babygirl?

Eu:P..pot sa vorbesc ceva cu Ryan??

Aaron:Ce sa vorbesti cu Ryan?!!

Eu:Ceva...te rog...stii ca iti spun dupa..promit!

Aaron:Ryan?? Vrei sa vorbesti cu ea??

Ryan:Ma facut curios! Las o sa mergem sa imi zica, da stati cu ochii pe astalalta.

Ma ridic din brate de la Aaron cu Ryan in spatele meu si intram in bucatarie.

Ryan:Ce vroiai sa imi spui??

Eu:Ieri, cand am mers cu Alina sus in camera sa vorbim ca fetele, mi a zis ceva important, stiu ca tu esti un fel de baiat mai indulgent si mai rau, dar trebuie sa imi spun.

Ryan:Zi mi!

Eu:Alina te place, stiu ca nu trebuia sa iti spun pentru ca nu am zis nimic, niciodata despre tot ce am vorbit cu ea, dar asta mi sa parut important si dupa cum o stiu eu pe Alina, cand iubeste, iubeste pe bune!

Ryan:Ma bucur ca mi ai zis! O sa vorbesc ceva cu ea acasa!

Mergem inapoi in sufragerie si ma pun inapoi in brate la Aaron.

Ryan:Babygirl mergem acasa?!

Alina:Nu, vreau sa vorbesc ceva cu Aaron!

Simt un sentiment ciudat, e cumva gelozie? Asta a simtit si ea?? Pe chipul lui Ryan se observa o gelozie pura. Aaron ma lasa jos din brate si merge cu Alina in bucatarie.

Josh:Ce vrea sa ii zica??

Eu:Probabil acelasi lucru care i l am zis si eu pui Ryan.

Andrew:Cum ar fii??

Ryan:Alina ma place.

Josh:Si inseamna ca daca Alina ii spune acelasi lucru lui Aaron inseamna ca si tu il placi pe Aaron??

Eu:Putem spune si asta...

Aaron p.o.v
Eu:Ce vrei sa imi zici??

Alina:Deci, Raysa nu a avut niciodată un iubit, asa ca bucurate ca esti primul baiat care il place!

Eu:Raysa ma place?

Alina:Da!

Eu:Asta ia zis si ei lui Ryan, vroia sa il sun ieri sa ii zica ca sa calmeze situatia si sa nu am lasat o!

Merg inapoi in sufragerie si o iau in brate pe Raysa. Merg sus cu ea in brate si intru in camera mea punand o pe pat usor. Inchid usa in urma mea si ma pun langa ea.

Eu:Ma placi?

Raysa:P...poftim...?? D..de unde stii?? A..adica cine ti a spus??!!

Eu:Zi daca da sau nu?? Repet, ma placi?

Raysa:Da...

Se ascunde in perne cu spatele la mine. Ma pun pe spatele ei si incep sa o sarut pe gat. Ii spotesc la ureche ca si eu o plac si se uita la mine.

Eu:Si eu te plac, dar asta nu inseamna ca regulile si pedepsele se vor schimba sau anula babygirl, raman acelasi, doar ca vor fii mai blande, da printeso??

Raysa:Da daddy!

Scoate un zambet copilaresc si o iau in brate, o sarut si o asez cu capul pe pieptul mai, mangaindui spatele.

~~~~~~~~~~~~~~~~

A lui Daddy! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum