Aaron p.o.v
Stăteam în pat, mica printesa din bratele mele conturând cu degetele tatuajele de pe pieptul meu. Alina da buzna în camera noastra panicata.Alina:A venit cineva...
Eu:Cine??
Alina:Nu stiu...nu îl cunosc..
Ma ridic din pat Alina si Raysa fiind pe urmele mele în sufragerie fiind nimeni altul decât George. George este varul meu.
George:Insfarsit, imi vad și eu varul preferat.
Eu:George, ce i cu tine în New York??
George:Am zis sa vin pe acasă, nu imi mai place Sicilia si sincer îmi era dor de orașul asta. Tipa aia blonda era noua ta babygirl??
Eu:Nup, babygirl a mea e bruneta și mi a cam luat mințile de tot.
George e sigurul meu var cu care ma înțeleg bine. Mi a fost ca un frate pe timpul copilăriei alaturi si de ceilalți. Fiind plecat în alta tara nu prea a mai avut timp de vorba, el fiind cu munca și eu cu babygirl. Bruneta mea coboara si ea scarile de data asta imbracata cu blugii scurti albaștri si un tricou negru.
George:Ea e..??
Eu:Da!
George:Ceilalti unde sunt??
Eu:Sunt pe aici prin casa, a fost ieri ziua printesei mele si am dat o mica petrecere aici, iar băieții sau imbatat ca prostii.
George:Atunci va invit în seara asta la clubul din centru, doar ce l am deschis.
Eu:Venim, doar știi ca nu te refuzam.
George:Atunci ne găsim acolo, eu trebuie sa plec.
După ce pleacă, merg cu mica printesa sus in camera.
Raysa:Trebuie sa merg si eu??
Eu:Normal printeso, doar nu credeai ca stai acasă. De acum în colo esti cu mine oriunde ma duc, bine, la munca nu o sa te pot lua in caz ca o sa mai ma duc, dar vrei fii mereu lângă mine și nu o sa te scap din ochii o secunda. Vreau doar sa stai non stop langa mine si sa ma asculți. O sa il chem pe Alberto ca sa iti de a branula jos si dupa sa te pregătești.
Raysa:O sa mi o poată da jos??
Eu:Da printeso, plus ca a zis ca azi nu iti mai face tratamentul.
Raysa:Dar o sa trebuiască sa mi o pună din nou...
Eu:Stiu printeso, dar știi ca sunt lângă tine și nu are de ce sa iti fie frica.
Mica printesa ma ia in brate si ii las un sarut scurt pe frunte. Ies din camera si ii dau mesaj lui Alberto sa vina sa ii de a branula jos. Merg in bucatarie unde Josh isi bea cafeaua, presupun ca ceilalți au plecat sa se pregătească.
Eu:Diseara mergem la clubul din centru, ne a invitat George.
Josh:A venit George în New York??
Eu:Dap! Poti sa o iei si pe Natasa, Raysa nu ii va face nimic cât timp suntem noi acolo, tot ce contează e sa nu le lasam singure. Alberto isi face si el apariția in bucatarie.
Alberto:Si pe voi va chemat Geroge la club diseara??
Eu:Da! Și cum nu pot sa o las acasă pe Raysa vreau sa ii scoți branula.
Alberto:Maine trebuie sa ii fac analize.
Eu:O sa ii faci! Crezi ca ia trecut anemia??
Alberto:Orice e posibil, din câte am văzut se simte mult mai bine din moment ce nu oboseste după...
CITEȘTI
A lui Daddy!
FanfictionRaysa e cea mai incapatanata persoana pe care o vei cunoaste insa in acelasi timp timida de cei din jurul ei pana isi ia lumea in cap si decide ca face ce vrea. Aaron e cel mai impunator barbat, dur si excesiv si cel mai important ce isi doreste, p...