Two 29 last chapter ..
Officer Lim ,Officer Kim...හදිසි mission එකක්...හැකි ඉක්මනින් මූලස්ථානයට වාර්තා කරන්න....
Yaaaaaaaaaa.......මේ හදිසි මගුල් නිසා කවදාවත් අපිට අපේ වැඩක් කරගන්න වෙන්නෙ නෑ....
NIS office එකෙන් ආපු emergency call එක නිසා Yugyeom චුරු චුරු ගාන්න පටන්ගත්තා....අදත් කේස් එකක්...Yugyeom ඉක්මනට ලෑස්ති වෙයන්...Jae එහෙම කියන ගමන් කාමරේට දිව්වෙ Uniform එකේ ෂර්ට් එක ඇඳ ඇඳ....
සෝයොනා....මගෙ සපත්තු දෙක ටක්ගාල පොලිශ් කරල දෙන්නකෝ....Jae කාමරේ ඉඳන් කෑගැහුවා...
ඒව හරි අයියෙ.. ඔයාගෙයි Yugyeom අයියගෙයි දෙන්නගෙම සපත්තු මං පොලිශ් කරා....සෝයොන් කිව්වා....
හොඳ කෙල්ල....Yugyeom කිව්වෙ සපත්තු දාන ගමන්....
කොල්ලො දෙන්නම විනාඩි පහෙන් ලෑස්ති වුනා....
සෝයොනා....පරිස්සමෙන් ඉන්න...අපි ගිහින් එන්නම්...Jae yugyeom එක්ක Office එකට පිටත්වුනා....
ඔව්...එයාල දැන් රජයට සේවය කරන NIS officersලා...
කාලෙ ගෙවිල ගිහින්....අවුරුදු පහක්ම....
Jae Yugyeom වගේම Jackson ගෙත් හීනෙ වුනේ කවදහරි NIS officer කෙනෙක් වෙන එක....Jae Yugyeom දෙන්නා එයාලගෙ හීන සැබෑ කරගත්තා...අද ඒ දෙන්නා රජයට නැතුවම බැරි වටින නිලධාරියො දෙන්නෙක්....විසඳන්න අමාරු cases වගේම කලින් විසඳගන්න බැරුව වහල දාපු cases ගොඩක් මේ දෙන්නා ආවට පස්සෙ විසඳගන්න පුලුවන් වුනා....Officer parkගෙන් එයාලට ඒ දේවල්වලට ලොකු තල්ලුවක් ලැබුනා....
Jae yugyeom එයාලගෙ හීනෙට ගියා...
ඒත් Jackson...තාමත් නැහැ...අවුරුදු පහක් ගෙවිල ගියත් තාමත් Jackson ගැන කිසිම ආරංචියක් නැහැ.....Black Trioලගෙන් එයා නැති අඩුව තාමත් Jae Yugyeom දෙන්නගෙ හිතට ලොකු දුකක්...ඒ වගේම ඉන් යොන් සේහ්වාගෙ පරණ යාලුවෙන් නිසත් සෝයොන්ට නිතර විහිලු කරන ජොලිම අයියා නිසාත් Jackson ගෙ හදිසි අතුරුදහන් වීම එයාලට ලොකුවටම පාලු දැනෙන්න හේතුවක් වුනා...
හේසල් නම් කවදාවත් ආයෙ නොඒවි...
ESTÁS LEYENDO
🔥🖤𝕋𝕎𝕆🖤🔥
Fanficචරිත කිහිපයක්... එක් කතාවක්... රහස් ගොඩක්... ඒ අතරෙ ගලාගෙන යන ආදරයක්... කලු සුදු චරිත අතර ගැටුමක්...... කවුරු දිනයිද...කවුරු පරදියිද..? බලාගෙන ඉමු.... TWO🔥