little mix - nothing else matters
Kara Knight
A nornák a sors istennői. Három van, akiket névszerint is ismerünk; Urd, Verdandi és Skuld. Ők képviselték sorrendben a múltat, a jelent és a jövőt. Azonban sokak szerint sokkal több kisebb norna is létezik, akik végigkísérnek minden embert a születésétől a haláláig és közben a sorsukat alakítják. A nornák csarnoka az Urd forrásnál található, Yggdrasil gyökereinél. Ebből következik, hogy ők öntözik az óriás kőrisfát (Yggdrasil), hogy ki ne száradjon.
Érdekesek ezek a nornák. Mindig is vágytam az Urd folyóhoz, ami biztosan rendkívül gyönyörű. Ezerszer szebb lehet, mint ez a szoba, ahol fogva vagyok tartva. Már kezdem nagyon unni. Ma már kétszer végiglapoztam a könyvet oda-vissza, de megint nem találtam semmi újat. Hozhatnának valami más olvasnivalót helyette, mert már kívülről fújom a sztorit. Adhatnának valami tudományos olvasmányt is, az is izgalmasabb lenne, meg persze megtanulnék valami újat.
Na mindegy. Kezdtem fázni egy kicsit szóval magamra vettem a zöld köpenyemet. Begomboltam a nyakamnál, aztán visszaültem az ágyamra. Az ujjaimmal kezdtem el játszani unalmamban, amikor aztán benyitottak a helyiségbe.
- Hívatja a chitauri. - raktak a kezemre bilincset majd kivezettek a szobából. Megijedtem. Mindig kopogni szoktak ha jönnek, de most nagy gáz lehet. Vajon mi történhetett? Odin szakállára mondom, hogy most az egyszer félek attól, hogy mi fog történni.Az irány, amit vettünk már eleinte sem tetszett, de amikor belöktek a terembe, tudtam, hogy nem fogok fázni odabent. Lassan feltápászkodtam a földről, majd amikor kiegyenesedtem, megfogtak és leszíjasztak. A hasamra ezúttal nem raktak anyagot. Milyen figyelmesek!
- Kara, ne haragudj rám. - hallottam meg Loki hangját mellőlem, mire odakaptam a fejemet és láttam, hogy hasonlóan le van szíjazva.
- Mi történt? - kérdeztem szemeibe nézve.
- Thor történt. - rázta meg a fejét. - Kiszedte belőlem az igazságot. Elmondtam neki, hogy itt vagy és, hogy a chitauri irányít mindent, beleértve engem is. - válaszolt mire nagyot sóhajtottam.
- Remek. - préseltem vonallá ajkaimat.Ezután megjelent a vezető és elmondta mi a helyzet és, hogy miért vagyunk itt. Elmesélte, hogy Loki mit tett és, hogy ezzel elárulta őket. Ebből én már levontam a következtetést, hogy nagyon pipa ránk és tuti ránk fog pirítani. Szó szerint.
- Most pedig megkapjátok a büntetéseteket. - mondta gúnyosan, majd lelépett és kettesben hagyott minket a teremben.Becsukta az ajtót, s azzal a padlóból felszállt a forró gőz és a szíjaknál megrázott az áram.
- Te is érezted? - néztem Lokira, aki csak bólintott. Ezek nem normálisak. Összekötötték a legrosszabb kínzási módszereket. A forróságot és az áramütést. - Hé! - néztem Lokira, aki már baromira izzadt. - Nem szabad elájulnod. - mondtam majd egyszerre szorítottuk össze a fogainkat az elektromosság miatt.
- Egy jégóriás nem bírja a húsz fok feletti hőmérsékletet. - nézett rám gyengén.
- De te kibírod. Itt vagyok ve... - próbáltam nyugtatni, de felkiáltottam az áramtól.
- Ne beszélj. Annál erősebben ráz. - mondta majd ő is kapott egy adagot.Ez ment körülbelül fél órán át, majd kikapcsolták a gőzt és csak áramütéseket kaptunk. Az is 10 perc után véget ért majd a vezető is visszajött hozzánk.
- Ez még csak a kezdet. - mosolygott rosszmájúan. - Könyörögni fogtok azért, hogy öljelek meg titeket. - nézett felváltva rám és Lokira.
- Azt majd meglátjuk. - hallottuk meg Thor hangját, majd megjelent és a kalapácsával leütötte a chitaurit.
- Thor. - mosolyodtam el fáradtan.
- Igyekezzünk. - mondta majd eloldozott minket. - Tudtok járni? - kérdezte miután lesegített minket.
- Karat vidd a karodban, én megleszek. - mondta Loki, mire Thor felkapott karjaiba és kisiettünk a teremből.
VOUS LISEZ
Mandulavirág [Loki ff.] ✓
Fanfiction𝕀𝕀. 𝕜𝕠̈𝕥𝕖𝕥 Kara rémálmai továbbra sem értek véget. Minden éjszaka mást látott, de mégis mindegyiknek ugyanaz volt a mondanivalója. Loki szenvedett az álmaiban és soha nem tudott a segítségére sietni. Valahányszor tenni akart valamit, felébred...