köszönöm <3

205 13 6
                                    

Jó reggeleket/napokat/estéket!
(amikor ezt olvasod)

Szóval a Cseresznyevirág első részét december 27. - én írtam meg. Éppen, hogy befejeztem az előző Lokis könyvemet ((Elítéltek a címe, ha érdekel)), beleugrottam egy másikba. Nagyon akartam még egy sztorit és végül meg is született.

Eredetileg "We were friends"  nevet kapta volna a mű, de aztán a barátnőmmel átneveztük Cseresznyevirágra, hiszen minden fontos esemény az "öreg cseresznyefa" - nál történik. A szerelmi vallomás, a halálhír közlése és a lezárás is ott zajlik. Minden aköré a fa köré épül. Karaék gyerekként is sokat voltak ott, szóval már alapjáraton fontos helyszín.

Aztán jöhet a kérdés, hogy mi köze van mindehhez a Mandulavirágnak, de van magyarázatom! Sokat gondolkodtunk, hogy miképp fejezzük be eziti24 - vel, a Cseresznyevirágot. Volt egy variáció, miszerint Kara meglátogatja majd Lokit a tömlöcében és jól beolvas neki, hogy mennyire tönkretette őt. Aztán eszembe jutott, hogy miért ne vonnánk bele Karat valahogy a Bosszúállók első részének a történéseibe.
A mandulavirág, mint virág pedig a reményt jelképezi. (el sem tudjátok képzelni mennyi "virágszótár" - at bújtam át ezért a növényért) Az ötletet eziti24 adta, hiszen Kara reménykedik abban, hogy Loki életben van. Meg egész végig, mialatt a chitauri fogva tartja, abban reménykedik, hogy kiszabadul onnan és hazamehetnek Lokival. Szóval tökéletesen illik ide.

Aztán ha már jelentésekről van szó. Nem tudom volt-e valaki olyan szemfüles, hogy észrevegye, hogy a lovak nevei, nem csupán kitalált szavak. Mindegyik szereplőhöz kapcsolódóan kiválasztottunk eziti24 - vel egy szót és azt észt nyelvre lefordítottuk. Ezek alapján tehát így lehet értelmezni a lovak neveit:
Surm - halál
Pimedus - sötétség
Välk - villám

Oké, leszögezném, hogy a Surm csak aranyosan hangzott. Mondjuk azt, hogy Loki adta neki a nevet! Úgy már kicsit jobb! Kara azért annyira nem haláli. (érted, hogy értem lmao) Szóval igen! Nektek ki a kedvenc lovatok? Nekem Surm 🥺 Örök supporter és aranyos a neve is.

Örök hálám üldözi eziti24 - t, aki megint csak átolvasta és bírálta az írásaimat. Lassan fizetnem kéne neki ezért. (jó azért ötleteket nem fogok adni) Minden újonnan elkészült fejezetet átpasszoltam neki, s ezúttal is hosszú hangüzenetekben megkaptam a változatos véleményeit. Innen is csókollak <3

Most pedig nektek köszönöm meg, hogy elolvastátok ezt a két könyvet. Hogy támogattatok kedves szavakkal, voteokkal, mert ez nagyon sokat jelent nekem. Akik írnak, azok tudják milyen jó érzés visszajelzést kapni, valaki olyantól, akit nem ismerünk. 🥰

Kara és Loki történetét pedig ezennel lezárom. 2021. április 16. - án éjfélkor küldtem el a barátnőmnek az utolsó fejezetet, ami jó hosszúra sikeredett. Csak úgy, mint ez a két könyv. Írhattam volna őket egybe is, de őszintén kisregényekként szerettem volna őket, szóval inkább ketté szedtem őket.

Még egyszer köszönöm a támogatást és a visszajelzéseket. Remélem tetszett a történet és nem okoztam csalódást! 🥺 Egy időre most elköszönök Lokitól fici téren, mert most egy Harry Styles köré épült fantasy-t fogok írni, de még van egy könyv a tarsolyomban, amikor is vissza fogok térni a csínytevés istenéhez. ;)

Mindenkinek szép reggelt/napot/estét! És ahogy a franciák szokták mondani au revoir! 🥰

- Siri

Mandulavirág [Loki ff.] ✓Onde histórias criam vida. Descubra agora