Sabahın erken saatleriydi. Gözlerimi aralayıp tekrar Deku'nun odasının camından içeri baktım. Uzun süredir evime gitmediğimi, gelen bir çok aramaya cevap vermediğimi ve daha da soğuk olduğumu fark ettim.
Doktorlardan birisi elleri cebinde bir şekil yanıma geldi.
"Bay Bakugou"
"Evet?"
"Bay Midoriya hakkında bir haber vereceğim."Doktorun yanından ayrılıp Deku'nun odasının camına yaklaştım. Elimi cama yaslayarak "Ne gibi bir haber?" Dedim. Gözlerimi kalp atışının izlerini bırakan makineye dikerek.
Doktor bana bir iki adım yaklaşarak
"Bay Midoriya kafasına bir darbe aldığı doğrudur. Hatta Uyanınca kısa bir süre baş ağrısı yaşayabileceği gerçeğide var."Kaşlarımı çatarak sevinçle karışık bir ses tonu çıkartıp
"Yani...Deku uyanacak mı?"
"Evet, uyanacak-"Doktora hızlıca dönüp bir iki adım yaklaştım.
"Ne zaman?!"Doktor biraz gerilmiş olsa gerek ki biraz geriledi.
"Eh- Bu iki gün içinde uyanmasını bekliyoruz fakat bir diğer kötü yanı şu ki... Hafıza kaybı geçirmiş olabilir şüphesindeyiz. Her ne kadar başını hızlı şekilde yere çarpmasa da hafifde çarpmış değil."
"Yani...risk var?"
"Evet, ama bu geçici olacaktır. Lütfen elinizden geldiğince yanında olun ve onun ile ilgilenin. Fazla şok geçirecek hareketlerde bulunmayın. İyi günler"Doktor yanımdan ayrıldı. Hem mutlu Hem de endişeliydim. Bir ihtimal vücudunun ve zihninin riskte olduğunu duymak...biraz geriyor. Ama hele bir uyansın onu çok mutlu edeceğim. Asla yalnız bırakmayacağım. Ona yaklaşanı geberteceğim. Yeterki gözlerini çabucak açsın...
4 saat sonra;
Deku ile sohbet etmek için içeriye girdim. Yanına geçip elini tuttum.
"Deku biliyor musun? Bugün uyanabilirmişsin. Uyanacaksın öyle değil mi? Sen güçlüsün. Uyanmazsan seni gebertirim çünkü! Neyse, fazla gaza geldim sanırım. Uyanmalısın...sana sürprizlerim var. Seni bekliyor olacağım."
Elini yüzüme yaklaştırıp uzun bir buse kondurdum. "Seni seviyorum Deku..."
Gözlerim dolduğu sırada bir el uzanıp gözümdan akan yaşı sildi. "Bende seni seviyorum Kaccahan"Şaşırıp gözlerimi Dekuya çevirdim. Uyanmış ve bana bakarak yorgun yorgun tebessüm ediyordu.
"De...ku. S-Sen..."
"Günaydın Kacchan..."
"Deku!"Üzerine eğilip kollarımı bedenine sıkıca sardım. Göz yaşlarım gözlerimden firar ederken onun adını sayıklamaya devam ediyordum.
"S-Sakin ol Kacchan..."
"Nasıl sakin olayım?! Aşık olduğum kişi onca gün sonunda gözlerini açtı"
"Kacchan..."Burnumu çekerek sinirlice ona baktım.
"Bir daha sana bir şey olursa kendimide seni de gebertirim aptal Deku!"
"Ama Kacchan...zaten ikimizde-"
"Bide utanmadan cevap veriyor!"
"Eh- tamam Kacchan-"Uzun süre onu azarlayıp onun tedavisinin tamamlanmasını bekledim. Doktor beni dışarı çağırıp gerekli ilaçları ve taburcu edilme süresini söyledi.
"Ona fazla baskı uygulayacak herhangi bir olay yaşamamalı, ilaçlarını vaktinde almalı ve stres altından kesinlikle uzak durmalı, arada sırada burun kanaması yaşayabilir. Normal karşılayın. Fakat gereğinden uzun sürduyse bir doktora başvurun. Sol kolunda ufak bir incinme var bu yüzden sağ elle yazmalı ki sağ elini kulanıyor büyük ihtimalle. Diyeceklerim bu kadar geçmiş olsun."
"Peki, tamam"Doktor yanımdan ayrılınca üzerini değiştirmiş olan Deku'nun yanına geldim.
"Birazdan taburcu olacaksın Deku."
"Peki Kacchan..."Ufak bir sessizlik ardından Deku aniden konuşmaya başladı.
"Kacchan!...Ben... Ben seni seviyorum."Dekuya bir müddet bakıp kıkırdadım. "Beni mi seviyorsun? Şaka yapıyorsun herhalde?"
"Hayır Kacchan...Ben sana aşığım, senden hoşlanıyorum, seni seviyorum! Hatta baygınken bana anlattıkların, benim için ağlamaların beni sana daha çok bağladı Kacchan."Ona şaşkınca baktım bir adım ona yaklaşıp.
"Sen ne?-"
Bir anda yakamı tutup dudaklarıma uzun bir buse kondurdu.
"Seni seviyorum bay Katsuki Bakugo"Utanıp biraz geri çekildim ve şaşkınca ona baktım. "Ben...Sen- Iııh- Bende seni seviyorum Deku!"
Bana sevinçle bakıp kollarını açtı.
"S-Sarılalım Kacchan"Ona yaklaşıp kollarımı sıkıca bedenine sardım. "Bir daha beni böyle ağlatma Deku"
"Söz veriyorum Kacchan. Bir daha asla olmayacak"
-------------------------------------------Beni dövmeye gelecek sayısını tahmin edebiliyorum ve kesinlikle.....öldüm xjdjjd.
Geç bölüm atma sebeplerim var.
- Okul
- Ramazan
- İlham
- Stres
- Ve bazı ailevi nedenler.Neyse bir diğer bölüm bu kadar uzun beklemeyecek. Kısa sürede atacağım. Görüşmek üzere... ÚvÙ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)
Random"𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷𝓫𝓸𝔀 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓓𝓮𝓴𝓾" "𝓘'𝓿𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝔂𝓸𝓾, 𝓚𝓪𝓬𝓬𝓱𝓪𝓷" •B×B kitabıdır. •En sevdiğim shiplerden biri olan BakuDeku ship kitabıdır.