"Denki! Orada malak gibi sırıtma ve bana açıklama yap"
"Yahu bugün kafa dağıtalım"
"Ben içmeyeceğim!"
"Bunu göreceğiz brokoli"
"İçeride misafir olmasa senin ile uzun uzun kavga ederdim pikaçu!"Dedim ve oturma odasına doğru ilerleyerek Todoroki'nin hemen çaprazında ki tekli koltuğa oturdum.
"Eğer rahatsızlık veriyorsam evime döneyim"
"Olur mu öyle şey? Hem zaten arkadaşlarım gelecekti. Onlar ile tanışmanı çok isterim."
"Peki madem"Kaminari kapıdan elleri cebinde bir şekilde gelerek hemen karşımda ki koltuğa oturdu.
"Merhabalar"
"Merhaba"
"Adınız neydi?"
"Todoroki Shoto, siz?"
"Denki Kaminari"
"Siz tam olarak ne oluyorsunuz?"
"Bizler ilk okuldan beri best friend forever'ız. Hatta bu brkoli'nin küçükken nasıl pofidik pofidik koştuğunu bile hatırlıyorum"
"Denki--"
"Kendisi okulun en sevimli çocuğuydu. O kadar ki kızlar ondan başkasına bakmıyordu. Bu ışık güneşte yok anasını satim"Denki'ye kötü kötü bakarak "sen öldün" mesajları yollamaya başladım. Gerçi bu bakışımı engelleyen bir kapı zili sesi duyunca ayağa kalktım. Ona "şimdilik kurtuldun seni pislik!" der gibi baktım ve kapıya ilerledim. Ellerimi ovuşturup kapıyı açtım.
"M-Merhaba Bakugo"
Arkasından bir adet kanada bayrağı tipli Kirishima çıkınca şaşkınca baktım.
"M-Merhaba Kirishima. İçeri gelin lütfen"
Dedim ve kapının önünden çekilerek onlara yol verdim.
"Ceketlerinizi bana verin, asayım"
İlk başta Kirishima kabanı uzattı bçve tebessüm etti "teşekkürler Midoriya". Bakugo üzerinde ki ceketi çıkarttı ve kolundan tutarak kendine doğru çekti. Kulağıma eğilerek " umarım güzel yemekler vardır." dedi ve kolumu bırakarak oturma odasına doğru ilerledi.
Yazar; Yemek? Güzel yemek?? hmmm :3
Kabanları ayakkabılığın yanındaki ceket dolabına asarak oturma odasına ilerledim. Havada gergin bir hava vardı ve bu ürkütücüydü. Kaminari'nin sağ tarafı boş olduğu için yanına oturdum. Kirishima ile Bakugo yan yana oturarak Todoroki'ye her an saldıracaklarmış gibi bakıyorlardı. Todoroki'nin de onlardan yana kalır bir hali yoktu.
Kaminari kulağıma eğilerek "Ortam gergin. Konuyu dağıt"
"Tamam"Hızlıca dikkatleri üzerime çekecek şekilde hızlıca ayağa kalktım ve yüzüme büyük bir tebessüm ekleyerek "Aç olanınız var mı? Bugün çok güzel yemekler yaptım!"
Kaminari bana ayak uydurarak oda hızla ayağa kalktı ve kollarını havaya kaldırarak "Hadi yemek yiyeliim~" dedi.
Acaba aralarında ne geçti? Neler yaşandı da bu kadar gergin bir ortam var?
___________________________________Bugün hava çok mu sıcak ne?
*°(>\\\\<)°*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)
Aléatoire"𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷𝓫𝓸𝔀 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓓𝓮𝓴𝓾" "𝓘'𝓿𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝔂𝓸𝓾, 𝓚𝓪𝓬𝓬𝓱𝓪𝓷" •B×B kitabıdır. •En sevdiğim shiplerden biri olan BakuDeku ship kitabıdır.