(Medya ) BEN SİZİ YERİMMM!!
___________________________
Ertesi gün;"Kirishima hiç aramadı. Bir sorun mu var acaba? Ya da ben mi fazla heyecana kapıldım? Yoksa!?... Sevdiği başka biri ile mi konuşuyordu? Yok, hayır. O öyle birisi değil--"
"Kaminari! Çabuk aşağı gel!"
"Tamaam!"Hızlı adımlarla mutfağa indim ve annemin bana uzattığı kağıda baktım.
"Bunları marketten alıp gel tamam mı?"
Yere bakarak "tamam"Eli ile yüzüne bakmamı sağlayıp "Bir sorun mu var Denki?"
"Şey... Yok... Yok hayır"
"Denkii..."
"Sadece bir arama bekliyordum. Gelmeyince de biraz üzüldüm."Enseme bir tane yapıştırıp "Üzüldüğün şeye bak! Şimdi canını felan sıkıp başka şeylere dalma vakti değil. Domatesleri çürük felan seçersin, zehirlenir gideriz"
"Çok yardımcı oldun anne ya!"Parayı ve listeyi alıp evden çıktım. Yavaş adımlarla markete ilerlemeye başladım.
"Kaminari!"
Arkadan gelen tanıdık ses ile yerimde duraksadım ve yüzümdeki sade bakışı bozmadan ona baktım.
"Ohayo gozaimasu"
Kırmızı saçlı oğlan elini sallayarak önümde durdu.
"Sanada Ohayo gozaimasu... Kirishima"
Arkamı dönüp ondan kurtulmak istercesine hızlı hareketler ile markete ilerlemeye başladım.
"Kaminari!"
Duyma...
"Kaminarii~"
Duyma...
"Kaminarii~"
Elim bir anda çekilince hızlıca arkama döndüm.
"Ne oldu? Neden bu kadar aksisin?"
"Aksi ha?~ peki"Bileğimi elinden çekip tekrar yönümü markete çevirdim.
"Hah~ Aksiymişim. Bunu aramadığın zaman söyleseydin."
_________________________________
Et reyonu yakınlarında ki raflardan birine yaklaşarak sebzeli noodlelardan uç paket alarak elimde ki mavi sepete attım."Pikaçuu!~"
Sesin geldiği yöne baktım. Yanıma geldi ve göz kırparak.
"Günaydın Kaminari!"
"Günaydın... Günaydın ama-- Neden yine bu markete geldin?"Saçlarımı karıştırarak "Çünkü; kaçak bir pokemon ihbarı alıyorum."
"İhbar mı?"
"Evet-- Ayrıca! Dün Kirishima beni aradı."Bu sözü yüzüme dank edince istemsizce sesim titreyerek "K-Kirishima mı?"
"Evet, açıkçası numaramı nereden bulduğunu hiç bilmiyorum ama-- dün biraz konuştuk."
"İyi...Şey... Şey... Benim gitmem gerek"
"Ha? Ama daha yeni karşılaştık-- neyse~ annen bekler. Görüşürüz"Yüzüne dahi bakmadan "görüşürüz" dedim ve kasaya ilerledim.
Anlaşılan duyduğum şüphe de yanılmamışım.
"O..."Sevdiği" ile konuşuyordu."
_______________________________
(Kirishimadan)
Neden bu kadar üzgündü ki? Acaba birşey mi unuttum? Ona sorsam mı? Ama onun ile konuşamayacak kadar utangacım. Mal mal durup ne yapabilirim ki? Peki ya ben ne yapacağım? Onun ile konuşacak mıyım yoksa mal mal onun ile konuşma fırsatını mı bekleyeceğim?
________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)
Ngẫu nhiên"𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷𝓫𝓸𝔀 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓓𝓮𝓴𝓾" "𝓘'𝓿𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝔂𝓸𝓾, 𝓚𝓪𝓬𝓬𝓱𝓪𝓷" •B×B kitabıdır. •En sevdiğim shiplerden biri olan BakuDeku ship kitabıdır.