3. Bölüm; Hazırlık

3K 288 175
                                    

        Güneş, ışıklarını zorla gözüme sokmaya çalıştığı için, gözüm kapalı olduğu halde heryere nur inmişçesine bir hâl vardı. Sızlana sızlana yer yatağımdan kalktım ve saate baktım.

"Hassktr-- SAAT NE ARA 8.30 OLMUŞ!?"

Sessize almış olduğum telefonuma baktım. Otuzbeş arama nedir kardeşim. Arayan kişilere baktım. Annemden daha çok best friendim olan Denki'den aramalar gelmişti. Otuzbeş kere arayan Denki'nin numarasını tuşladım ve onu aradım.

"LAN BROKOLİ TABAĞI !? TAM YÜZ KERE ARADIM! NE DİYE CEVAP VERMEDİN!?"
"POKEMON SURAT! SABAH SABAH DAHA KUŞLAR ÖTMEDEN BENİM TELEFONU ÇALDIRAN SENDİN! BİR DE HESAP SORUYOR!"
"BAĞIRMA ANAM UYUYOR!"
"MAL!"
"Normal konuşalım Brokkoli~"
"İyi. Ne var?"
"Nasıl normal konuştun ama. Neyse~ ev sahibi ile felan konuştun mu? Hatırlarsan bugün taşınıyordun."
"Oh Hayır!"
"Ben hatırlatmasam ner--"

Telefonu yüzüne kapattım ve ev adresinin altında yazan telefon numarasını tuşladım. Bir kaç saniye sonra telefonu açtı.
"Alo?"
"Ne var?"

Kalın sesli bir erkek telefonu cevaplamıştı. Havalara bak sen.
"Şey~ Ben satılık ev hakkında konuşmak istiyordum. Annem galiba almış. Taşınmak için felan~ bunu söylemişmiydim ehe?"
"İyi tamam. Saat onda evin önünde ol"
"T-Tamam"

Demiştim ama çoktan telefonu kapatmıştı.
"Sen kim bana hava atmak!? Şerefsiz bitch! En iyisi kahvaltı ile tıka basa karnımı doyurup üzerime birkaç kıyafet seçip şu psikopat şerefsiz bitch ile evin önünde buluşalım."

Popomu kaşıya kaşıya lavaboya gittim musluğu sonuna kadar açarak tazikli suyu yüzüme vurmaya başladım. Gerekli ihtiyaçlarımı karşılayıp mutfağa ilerledim.

     Dolaptan tava çıkarttım ve içine biraz yağ döktüm. Tüpün üzerine koyup dolaptan akşamına yıkamış olduğum domatesi çıkarıp doğradım. Köşeden bir yumurta alıp bir kasede çırptım ardından bir tane tatlı biberi yıkayıp doğradım. Domates ve biberi tavaya attım ve biraz ısınmalarını sağladım. Ardından yumurtayı üzerlerine döküp biraz karıştırdım. Köşeden bir tutam tuz alıp üzerine döktüm. Ve o mütişmel koku burnuma doluşmaya başladı. Tüpün altını kapattım ve sebzeli yumurtamı yemek masasına koydum. Bir bardak çıkarıp içersine çay doldurup masama tıkınmak üzere oturdum.

_______
9.00        |
_______
     Bulaşıkları yıkayıp kurumaları için sepete koydum. Önlüğümü çıkarıp askıya astım.

"Şimdi her zamankinden daha berbat giyinmeye gidiyorum."

Asker yürüyüşü yapa yapa odama çıktım. Ne yapabilirim ki canım sıkılıyordu. Üzerime yeşil bol bir t-shirt, altıma siyah yırtık pantolon giyindim. Merdivenlerden hızlı hızlı indim ve bavulumu tekrar kontrol ettim.
"Spor ayakkabı number one tamam, spor ayakkabı number two tamam, spor ayakkabı number zero tamam. Bad shirt tamam, sad shirt tamam, tall shirt tamam, t-shirt tamam. Kot pantolon tamam, yırtık jeanler tamam, diz ortası şortlar tamam. Çoraplarım tamam. Şapkalarım tamam. Şarj aleti ve kulaklıklar tamam. Herşey tamam gibi görünüyor. Saat kaç acaba"

Telefonun ekranını açtım ve saate baktım.
"Saat dokuz buçuk. Yarım saate kadar oraya varmış olurum."

Bavulumu kapının dışına çıkarttım ve evin anahtarını alarak hızlıca ayakkabımı giydim. Evin kapısını kilitleyip ev adresine ilerlemeye başladım.

Gelecek bölüm yeni evinde olacak.
Bölümü beğendiyseniz yorum yapıp vote atmanız yeterli olacaktır.
Seviliyorsunuz💜

ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin