23. Bölüm; Cevizli Paklavam

1.7K 209 155
                                    

"Evde tek başıma kaldım. Hah, ne heyecanlı~"

Koltuğa uzanıp gözlerimi tavana diktim. Olayları anlamaya ve çözmeye çalıştım. Yaşadıklarının normal olmadığını ve üzücü olduğunu biliyorum. Ama geriye kalanı anlamamıştım. Todoroki neden bu kadar kötü bir şey yaptı? Onun böyle bir görünüşü yok. Fakat, bir kaç gündür tanıdığım birine yapmıştır ya da yapmamıştır da diyemem.

  Derin bir nefes alıp oturduğum yerden kalktım. Yavaş adımlarla mutfağa gidip kendime bir bardak çay doldurdum. Balkonun mutfağına çıkarak dışarı baktım.

"Ne saçma bir hayat yaşıyorum? Bir adamı severim, bir başkası onun üzerinde boktan işler dener. Vay beh~

Çaydan şapırdatarak bir yudum alıp kendimi övmeye başladım.

"Oğhhh~ mis gibi çay yapmışım."

İçeriye podyumda yürüyen kızlar gibi yürüyerek girdim. Sandalyeyi çekip bacak bacak üstüne attım ve çayımı içmeye devam ettim.

"O Pokemon tipli beni satıp sevine kaçtı."

Bardağı masaya koyarak Türk dramasına bağlarcasına "Lanet olsun bu hayata!" Dedim.

Kaminari'den;

    Kirishima'nın evine geldik. Evi kocaman ve çok hoştu. Oturma odasına çocuklar gibi koşup armut koltuklarından birine hızlıca oturdum.

"Vaay~ evin çok güzel! Ayrıca, saçının rengi duvar boyası gibi olduğunu fark etmem tuhaf~"
"Bir yandan canım yanarken bir yandan mutlu oldum... Sağol"
"Rica canısı...".  Etrafa bakarak "Eee? Ne yapalım?"
"Çay? Meyve suyu? Kahve?"
"Capri sun!"
"Tamek"
"Dimes!?"
"Meysu!"
"Tamek!"
"Tamek de anlaştık! 🤝"

Montlarımızı askıya asıp mutfağa ilerledi ve elinde iki adet meyve suyu ile yanıma geldi.

"Al bakalım. Tamek şeftalili meyve suyu"
"Zehirlenmem inşallah"
"Yo hayır, zehirlenmezsin. Ben her zaman içiyorum"
"Fakirliğimi yüzüme vurma"

Meyve suyumu hızlıca hüptürüp gözünü PlayStation'a yönelttim.

"Vaay, zengin çocuk"
"Onu Bakubrom aldı. Hatta evi dekore eden o-"
"Vaay, kankam zengin kocaya varacak."
"Eh, evet"

Üzüldüğünü anladığım için Kirishima'ya bakarak.
"Meyve suyuna batırıp çıkardığım piskevim... Takma kafaya. İlla zengin olmak zorunda değilsin. Çünkü; zengin olan başka bir yerin var-"
"ÖHÖ ÖHÖ-"
"Fesat anladın!" Biraz yerimde doğrulup "Yüzünden bahsediyorum elektrik çarpıp kaçırdığım pokeball'ım"
"Haa~ tamam-"
"Bana bak boyfriendim... Seni yirim. Hiç az söylemiyorum. Çok tatlı konuşuyorsun!"

Yanakları kızardığı için eli ile yüzünü kapatıyordu. Görev bir tamamke!

"Şey~ Kaminari~ biz şimdi..." Eli ile oynamaya başlayıp yere bakıyordu.

"Şimdi?"
"Yani... Biz ikimiz şimdi... Sevgili miyiz?"
Elini ensesine koyarak bana baktı.

"Şeeey~ aslında sana söylemiştim. Bizler yalandan sevgiliyiz."

Yakında gerçek olacak ama aşkilettom.

"Ha.. ha... Anladım-"
"Neden ki?"
"Sadece merak ettim."
"Anladım..."

Üzüldü benim çikiletalı luppom! Ne demeliyim de keyfi yerine gelsin?!

"Eh, hadi gel oyun oynayalım!"
"PlayStation?"
"İvit cevizli paklavam!"
"E-Eh~ tamam..."

Ayağa kalkıp PlayStation'u düzeltti ve bir oyun konsolunu bana uzatarak tebessüm etti.

Görev iki tamamkee!
______________________________________

Herkese Selam! Şimdi elinde kazma kürek ile kapıma dayanmak için hazırlık yapan okuyucular vardır büyük ihtimalle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese Selam! Şimdi elinde kazma kürek ile kapıma dayanmak için hazırlık yapan okuyucular vardır büyük ihtimalle. 乁( . ര ʖ̯ ര . )ㄏ

Nedeni belli;
Geç ve kısa bölüm. Hepinizden özür diliyor ve diğer bölümü yazmaya başlıyorum. Chauv! (◕ᴗ◕✿)

Oy; 40  Yorum;50

ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin