Todoroki bana baktı ve ayağa kalkarak "Ben en iyisi gideyim Midoriya. Daha sonra görüşmek üzere size afiyet olsun" diyerek kapıya doğru yöneldi.
"P-Peki"
O evine gidene kadar kapıda kaldım. O gidince oturma odasına doğru ilerleyerek Bakugou ve Kirishima'ya baktım.
"Siz burada biraz bekleyin ben ve Kaminari hemen geleceğiz."
Kaminari'nin kolunu dürtükleyerek mutfağa doğru ilerledim. Kaminari kapıya yaslanarak;
"Neden geldim şimdi?"
"Bana yardım et de yemek masasını kuralım."
"Bende misafirim"
"Geçenlerde kardeşin olduğumu iddia eden videoyu atan sendin."
"İyi, peki"Dedi ve masayı düzenlemeye başladık. Kaminari sofrayı kurma işini tamamlayınca pilava doğru yaklaştı ve üzerindeki bezi kaldırmasıyla "Omen tonrem! Bu çok güzel kokuyor!"
Elini banacağı sırada eline bir şaplak indirip "öyle mi yenir hindu gafa!?"
Elini sıvazlayarak
"acıdı"
"Belli oluyor"
"Kanka sen bir lokanta aç bence."
"Daha yemedin bile. Belki deterjan gibidir?"
"Ha?"
"Deterjan da güzel kokar ama zehirler mesela"
"Çarpam mı sana!?"
"Sus be!"
"Hıg"
"Yemekleri tabaklayalım hadi"Tabakları tezgahın üzerine koydum.
Acaba Todoroki-kun çok mu kırıldı? Ya da onu çok mu rahatsız etti bu durum?-
"Midoriya!"
Ona sormam gerek--
"MİDORİYA!"
"Ha-Ha? N'oldu Denki?"
"Pilavı eline boşalttın!"Elimde kötü bir acı hissedince bağırdım.
"Laağn! Aaaahh!"
"Brom yandı! Yetişin komşular!"Acı ile elime üfürmeye başladım.
__________________________________
Bakugo'dan
"Bakubro..."
"Onun gelme nedeni iyi olamaz!"
"Bir önceki anıları diyorsun"
"Evet"
"Todoroki bu seferde Midoriya ya salacak gibi bir hali var."
"Bende öyle dedim B*ktan saçlı!""Brom yandı! Yetişin komşular!"
"İçeride noluyor öyle?!"Hızla ayağa kalktım ve mutfağa doğru ilerledim.
"Yandı yandı yandııı~"
"Bu kadar abartma Denki--"
"Elin domates gibi kızardı!"
"Denki~"
"Aaa~ Bakugo ve Kirishima gelmiş! Kirishima gel birlikte krem arayalım, Bakugo sende Midoriya ile kal. Hemen krem bulup geliriz"
"İyi"Kaminari hızlıca Kirishima'nın yanına gelerek koluna girdi ve onu sürüklemeye başladı. Deku'ya baktım. Bakmam ile yerinden sıçradı ve kekeleyerek konuşmaya başladı.
"E-Elim y-ya-yanmadı o-oysaki"
Deku'nun yanına gidip yanan elini avuçlarıma aldım ve hafif hafif üfledim.
"Canın yanıyor mu?"
"H-Ha-Hayır"Ona bakıp "Benden korkuyor musun Deku?"
"Ne? Hayır! Bunu nerden çıkardın?"
"Boşver"Dedim ve eline üflemeye devam ettim.
"Çok feci kızarmış. Bundan böyle dikkatli ol"İşaret parmağı ile yanağını kaşıyarak "sadece dalmıştım."
"Neye?"
"Todoroki bir anda evden öyle çat pat çıkınca--"
"O yarım yamalak pisliği boşver! Fazla yaklaşma zaten ona. Güvenilir biri değil."
"Ne? Nasıl yani? Sana bir şey mi yaptı ki?"
"Sadece güvenebileceğin biri olmadığını bil yeter."Bunu ona şimdi anlatamam.
___________________________________Kwaii QvQ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɌȺɨnƀøwᵇᵃᵏᵘᵈᵉᵏᵘ (𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚𝑙𝑎𝑛𝑑ı)
De Todo"𝓘 𝓼𝓪𝔀 𝓽𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷𝓫𝓸𝔀 𝓽𝓸𝓭𝓪𝔂, 𝓓𝓮𝓴𝓾" "𝓘'𝓿𝓮 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓭 𝔂𝓸𝓾, 𝓚𝓪𝓬𝓬𝓱𝓪𝓷" •B×B kitabıdır. •En sevdiğim shiplerden biri olan BakuDeku ship kitabıdır.