,,Možná vím kdo, jak víš, tato dimenze není jediná která existuje, nachází se jich mnohem víc a každá z nich obsahuje jiný svět a jiné bytosti. Bohužel se v těch dimenzích nachází i několik mých známých a příjemné známosti to zrovna nejsou. Možná že jedna bytost z nich se rozhodla mi dokázat že to co nezvládnu já,
zvládne on sám." Zlatovlasý démon začal vyprávění a posadil se do vzduchu.
,,Jednoduše, začal tvou sestrou a mám pocit že bude pokračovat strýci a tebou. Až odstraní všechny velké překážky z cesty, tak to tu bude chtít zničit. Takový divnogedon 2.0, jen tam nebudete vy aby jste to zachránili."
,,Co- jak ti mám věřit!? Je zde veliká procentuální šance, že je to tvé dění a teď se snažíš jen odvézt pozornost!" Vykřikl jsem na něj a v očích se mi objevily nové slzy.
,,Myslíš si že po pěti letech, které jsem strávil v kamenné podobě, v jedné póze, jsem schopný něčeho takového? Ani z tohohle světa se nemůžu dostat." Překřížil si ruce na hrudi, propaloval mě pohledem a čekal na mou odpověď, jenomže mě se nedostavovala slova.
Je tolik důvodů proč bych mu neměl věřit a přestat s ním tady mluvit, jenže jsem měl strach o svou sestru a celé městečko záhad, neměl jsem na vybranou.
,,Dobrá.." odvětil jsem a na tváři démona se zjevil nechápavý pohled, nevěřil snad tomu že člověk, jako já, by mu snad dal za pravdu?
,,Dobrá co?" Přejel mě pohledem a já polkl.
,,Věřím ti, chci zachránit Mabel, nic víc v tom nehledej."
,,Takže uděláme dohodu." Na tváři mu zahrál úšklebek a já věděl že nepřijde nic dobrého.To Be Continue...
Takže- nová kapitola je na světě, lehla jsem marod takže jsem něco napsala, další snad vyjde dřív-
Děkuji že tu se mnou stále jste, pokud jste-A je zde možnost že bych přišla s novou knihou, jen se chci zeptat, měli by jste víc zájem o Yaoi či Yuri? :'3
Papa, Sia~
ČTEŠ
⫎ We Meet Again ⫍ BIllDip
Hayran KurguLéto začalo a já s Mabel odjel za zlejdy a ostatními, jak to děláme pokaždé když můžeme. Už to bylo pár roků, ale zdálo se to jakoby to bylo včera. Kdy jsme odjížděli a opouštěli místo, kde jsme porazili mocného démona. Jen jsme byli o 5 let starší...