~KOVALAMACA. ~
"Bana bak, hayatımın en boktan gününü yaşıyor olabilirim ama ölmek istediğim konusunda hala kesin bir yargım yok. Bu yüzden, arabayı adam akıllı sür!"
Gül, bakışlarını dikiz aynasından, arka koltukta yorgunca uzanan bana çevirdiğinde ona dil çıkardım. Ters bakışlarını kısa sürede tekrar yola çevirirken, ışıklara gelmiş olsak gerek aniden fren yaptığında, hızla önümdeki koltuğa elimi yasladım ve boşluğa düşmekten son anda kurtardım kendimi.
"Seni küçük fahişe!"
Sinirle atılıp, saçlarını kavradım ve çekiştirmeye başladım. Acıyla bağırıp, ellerimden kurtulmaya çalışırken, zaten tutmakta zorlandığım kısa saçları ellerimden kaymıştı. Koltuğunda öne kayıp, direksiyonla kendini birleştirirken bağırdı!
"Manyak mısın! İş görüşmesine gideceğim diyorum, saçlarımı mahvettin."
Omuz silkip, alayla gülerek arkama yaslandım ve kollarımı göğüslerimin üzerinde birleştirdim.
"Kaşınma o zaman Gül."
Yeşil yandığı için tekrar yola koyulurken homurdanmaya devam etti.
"Bunun kaşınmakla alakası yok, işe yetişmeye çalışıyorum, arabayı hızlı kullanma diyorsun! Sen hızdan korkuyorsun diye ben geleceğimi ucu ucuna kaçıramam!"
Umursamadan tekrar uzandım ve dizlerimi kendime çekip, koltukta küçülmeye çalıştım. Bir yandan da olası frenlere karşı kendimi dengede tutmaya çalışıyordum.
"Adam akıllı araba kullanmayı bilseydin, yavaş git demezdim."
Uyku transına çoktan girdiğim için sesim kendi kulaklarıma bile zor ulaşırken, kapanan gözlerimi açık tutmaya zorladım.
"Her neyse, uyuyacak mısın?"
Başımı salladım fakat göremediği aklıma gelince mırıldandım.
"Hı hı!"
"Tamam, kapıları üzerine kilitlerim. Torpido gözünde yedek anahtar var, çıkmak istersen kullanırsın."
Bir şey demeden gözlerimi kapattım. Fena uykum vardı ve yorgunluğumu akşama kadar atmam gerekiyordu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI +18(2021)
Romance18. YAŞIMA HİTABEN, hâlâ insanları kırmamak için, içindeki öfkeyi dindirmeye çalışırken kendini mahveden kız adına... -Mafya'nın Tutkusu- ❤️🖤 "Neden böyle yapıyorsun?" "Çünkü senin kırmızın benim siyahıma çok yakışıyor." ❤️ 🖤 "Ben bunu yapamam!" ...