Mikealson ailesi ile 12. yüzyılda bir davette tanıştınız. Seni ilk buldukları zaman dükün hizmetçiden olma gayri resmi çocuğuydun ve seni hizmetçi olarak kullanıyorlardı. Daha sonra dükün verdiği yemekte, dük sana işkence ederken Klaus onun kalbini sökmüştü. Daha sonra Klaus sizi vampir yaptı ve Mikeal'ın geleceğini öğrenip hep beraber kaçtınız.
...
S/A: Elijah bir sonraki durağımız neresi?
Elijah: Mystic Falls
S/A: Bu saçmalık.
Rebekah: Ouwww birileri eski sevgilisini özlemiş.
Klaus: Rebekah senin de hançeri ne kadar özlediğini unutmuşum kardeşim.
Rebekah: Üzgünüm senin S/A'ya olan duygularını unutmuşum.
S/A: Rebekah! Aramızda senin gibi düşündüğün gibi bir etkileşim yok hayatım.
Rebekah: Senin için olmayabilir ama-
Kol: Bence bu konuyu burada bırakıp biran önce gitsek iyi olucak.
Elijah: Kol haklı. Gidelim.
...
Mystic Falls'a hoş geldiniz yazısıyla kafanı arabanın camına yasladın. Klaus seni o şekil görünce yüzü asıldı. Bir süre böyle geçtikten sonra yeni evinize ulaştınız. Valizlerini eline alıp odana çıkardın. Herkes yerleştikten sonra Klaus herkesi aşağıda topladı.
S/A: Acaba yine ne oldu?
Klaus: Ohhh... Sakin ol love.
Rebekah sırıtır.
Klaus: Buraya yeni taşındığımız için herkesin bizi tanıması şerefine ulaşmasını istiyorum. Bu yüzden yarın akşam bir balo düzenlemeye karar verdim.
Kol: Egoist...
S/A: Klaus! bunu şimdi mi söylüyorsun. Resmen giyecek hiç kıyafetim yok.
Rebekah: O iş bende. Alışverişe çıkıyoruz.
Rebekah ile ertesi gün uzun bir alışveriş yapıyorsunuz.
Sen;
Rebekah;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRUSHLARIN İLE HAYAL ET
FanfictionSevdiğin karakterler ile anı yaşa. İstek karakter yapıyorum. Başka diziden/filmden de olabilir.